21 Şubat 2013 Perşembe

YILINI BEKLEYEN ÇİÇEK..


Mutfak masamdaki orkideye uzun uzun baktım.Bir sene önce bana hediye edilen bu güzel çiçek ilgisizliğin üzerine zarif beyaz yapraklarını dökmüş,sahibine küsmüştü.Balkonun bir kenarında uzun bir süre yeşil yapraklarını muhafaza ettikten  sonra babam onunla ilgilenerek yeniden tomurcuklanmasını sağlamıştı..
Anahtar kelimeydi yeniden can veren;"İlgi"
Bir sene sonra aynı gün bana inat aynı güzellikte açıverdi çiçeklerini güzel orkide...
Yaşadığı sürece de açmaya devam edecek,ne güzel..
Minik birlerim de küçük orkideler gibiydi aslında,başlarını bir okşayışım okumalarına en büyük motivasyondu.O gün ilgilenemediğim bir küçüğüm ertesi gün bir kenarda sessiz ve derse karşı "ilgi"siz durabiliyordu..
Güzel çiçeklerimizi dökebildiğimiz bu kısa ve tatlı hayatta,eski acılara,üzüntülere inat yine aynı güzellikte çiçeklenebiliyoruz biz de..
O zaman ne yapalım?
İlgilenelim kendimizle,onlarla,onunla:)
İlgilensinler de:)..
Değişik bir kelime şu "ilgi"
Sürekli yazdıkça "ilgi"nç olduğunu anladım
:)ve
Sustum:)


2 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Şahane, çok sevdim seni okumayı özlemişim Ezgi'cim:)

hanife dedi ki...

İlgi küçük büyük hepimizin beklediği istediği..
Bloğunuzu izlemeye aldım mutlu bir hafta dilerim..