25 Mart 2012 Pazar

Ana fikir

*Okula gideceğim ilk gün bindiğim dolmuşta yanıma oturan amca benden para istedi,dönüşte yanıma oturan genç bir kız da sakinleştirici istedi.
Büyük istek uyandırıyorum...
*Velilerim pek bilmiş,çok bilmiş,hatta çok bildiğini zannetmiş.Zaten bu da en tehlikelisiymiş...
*Velilerimden birisi oğlunun yerini değiştirmemi istedi.Ben de'ben sizin evinizdeki eşyaları değiştirmek için istekte bulunuyor muyum?'dedim.
Sustu,hala düşünüyordur...
*Yol,iz bilmediğim için pek sevgili dolmuş şoförüne anlattığım yerde beni indirmesini söyledim.Dolmuş şoförlerine güvenilmiyormuş.En son otogar tabelasını gördüğümde gözlerim fal taşı gibi açıldı.
O gün yağmur yağıyordu,yürüdüm,ıslandım...
Ders aldım...
*Müdürümüz çok tatlı bir amca.Ondan ilerleyen aylarda izin almak istediği söyledim.Bana gülümsedi.Hemen gittim uçak bileti aldım.İnsanların gülüşünü seviyorum.Bu arada kendi kendime de gelin güvey oluyorum.Belki de öylesine gülümsedi...
Olsun..
*Kalabalık bir okula ve çocukların sesine alışamadım.Ama onlar bana alıştı...
*Sesim daha yüksek çıkabiliyormuş ve aslında işimde çoook sabırlıymışım..
*Bu şehirde insanlar rahat,çok rahat,fazla rahat...
Sanırım  alışıyorum.
Ana fikir mi?
Adı üstünde annemi özledim...

7 yorum:

Newbahar dedi ki...

Bi goşu gidive biyo, sarmaşıve ana'e. Bubacı'ı da özledin emmeee ana başga oluyo be bizim gız:)

nihansu dedi ki...

Ben de seni ve yazılarını özlemişim...

ezgilimelodi dedi ki...

NEWBAHAR;Evet gidip sarılmalı,öpmeli,koklamalı...
Dutmayın,goşuvecem:)

NİHANSU;Ben de çoook özledim seni ablacık..Uzak kaldık buralardan...

acartolga dedi ki...

Valla Ezgicik birkaç gün önce geldim İzmir'den. İzmir eski İzmir değil; olumsuz yönde bir değişim olmuş. Sözgelimi birine yol soruyorsun, gösterdiği yönün tersine gideceksin, çünkü genelde yanıltıyorlar insanı. Bunu da bilinçli yapıyorlar. Kalabalık sinir bozucu, ulaşım da öyle; aracınla seyahat ediyorsan binbir dert, tavsiye etmem. Toplu taşım aracı kullanıyorsan, senin de örneklediğin gibi sorunlar bitmiyor. Kamlumbağa hızıyla giden bir metrosu var ki ben metroyu tercih ettim.
Öğretmenlik her yerde kolay olur sana, sende bu yürek varken...
Anne özlemi, ne buruk bir özlemdir bilirim. Sık sık ara anneni emi.
Sevgiyle kal kuzucuk.

Mutlu Eller dedi ki...

Çocuğun yerini değiştirmek isteyen veliye verdiğiniz cevaba çok güldüm. Bu ben de olabilirdim:)))

ezgilimelodi dedi ki...

SEMİNİN MUTLU ELLERİ;Onlar da güldüler:))

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

öğretmenlik aynı zamanda her gün yeni bir şeyler öğrenmek... allah kolaylık versin gidebildiğin bir okulun ve öğrencilerin olduğu için şanslısın bense özür grubu mağduru...bir de çok bildiğini zanneden velileri eğitmek çocukları eğitmekten daha zor maalesef.. hepimize kolay gelsin... sevgiler..