19 Mart 2012 Pazartesi

Sonun Başlangıcı..

Sınıf kapısından içeri girdiğimde anladım;öğretmenliğin en masum yanını köyde bırakmışım..
Büyük bir okul,büyük bir öğretmenler odası,büyük bir ses..
Ben ilkokula yeni gidenler kadar ürkek,bir o kadar küçük..
Yeni göreve başlamışım gibi,her şey ne kadar tuhaf gelmişti bana.
Ertesi gün gitmek istememiştim yeni okuluma;paydos zili çaldığında öğrencilerim beni ezip geçmişti..bu yüzden..
Yeni öğrencilerim benden önce altı öğretmen değiştirmişler.Sonuncu bayanın ağlayarak sınıfı terketmesine neden olmuşlar..O derece yani..
Tıpkı filmlerdeki gibi..
Ve sınıfın kaderini değiştirecek öğretmen gelir.
Ta daaaaaa
 ben:)))
Yaptığım ilk veli toplantısında veliler ilk kez çocuklarının dersi iyi anladığını söylediler.Öğretmen arkadaşlar sınıf hakkında hiç şikayet etmediğimden bahsettiler.Müdür ayrı bir ilgi gösterdi..
Yani feci gaza geldim..!
İşte hala o gazla okula gidip geliyorum..
İtiraf etmeliyim ki,köyde çalıştığım kadar çalışmıyorum.Bir kez anlatıp geçebiliyorum konuları.Anlıyorlar..
En büyük sorun,köydeki öğrencilerim kadar sevgiyle bakmıyorlar.Ben de gidip sıkamıyorum yanaklarını...
Yoo,sanırım dayanamayıp sıkmıştım birkaçının yanağını:)

Bugün peruk takan bir öğretmene "saçınızın rengi doğal mı?"dedim.Hep birlikte gülüştüklerinde anladım yine bir pot kırdığımı..Köy masumiyeti hala üzerimde..
Okula renk geldi...
Ben geldim: )

9 yorum:

N.Narda dedi ki...

İyi ki geldin,hoş geldin. İzmir'e uğrayacağın zaman haberim olsun,günler uzuyor nasılsa:)))

acartolga dedi ki...

Kuzum
İçten yazılarını özlemişim.
Yeni hayatına kısa sürede uyum sağlayacağından kuşkum yok.
Ki gittiğin coğrafya çok güzel...
Sevgiyle kal.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ne hos Ezgi tebrik ediyorum yine seni,sen baskasin zaten,okul eminim renklendi sayende,yeni kuzucuklarinla basarili bir okul yili diliyorum sana...

Newbahar dedi ki...

hey allahım ne güldüm ne güldüm yaaaa:))

Allahda seni güldürsün Ezgi öğretmen.

Senin gözlerinin içine baka baka bu şehirli çocuklarda kendilerini sevdirmeyi öğrenecek.

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

Hoşgeldin ezgicik:) Canım, ilk günlerin heyecanı olacak tabii bambaşka gelir alışana dek eminim sen üstesinden gelirsin.Yine yeni yeniden aramızda olman ne hoş, çok öpüyorum Sevgilerimle Herşey gönlünce olsun:)

G R İ ❥ dedi ki...

coy iyi ettin ! : )

is arkadaslarin ve ogrencilerin kisa zamanda anlayacaklardir ne kadar sanli olduklarini ..

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

başlangıçlar zordur hep,önemli olan zoru kolaylaştırmak
oda bizim elimizde aslında
ama sen herşeyin üstesinden gelecek gibi görünüyorsun canım
yazılarından belli
izlemeye alıyorum seni sevgilerimle

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

canım yazılarından senin her yerde uyum sağlayacağını anladım
üzme güzel canını
yeni başlangıçlarda hayır olur inşallah
izlemeye aldım seni

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

tüm zorluklarına rağmen köy öğretmenliğinin tadı bambaşka... doğubayazıt'ın bir köyünde başladım göreve.. ilk görev yerim tüm zorkluklarına rağmen ilk göz ağrım... çok özlüyorum..