21 Temmuz 2010 Çarşamba

Artık sanal değil:)


Ablacık…
Buluşacağımız günün akşamı havayı ağlattık, buluştuktan az bir süre sonra yağmuru kurutan gülüşlerimizle ısıttık içimizi.Muhabbetin başlangıcı”dur bakim sana,çok şekersin Ezgiiiii:)”,”Sen de çok güzelsin Nihan ablaaa”olunca birbirimizi daha da mutlu ettik sanırım:)Gülümsüyorum hala…

Oturduğumuz köşede böceklerin beni ısırmasıyla,hayvanlara ettiğim eziyetin cezasını çektiğimi,güzelim tatlıyı bin parçaya bölüp iki saatte yiyerek de yemek bakımından ne kadar yavaş bir insan olduğumu tanıdın.Ha bir de Ezgi ne kadar da kahkahalar atsa,içindeki hüzün kıymığının onu nasıl rahatsız ettiğini anladın.Seninle arabada”californication”söylemek,müzikler hakkında konuşabilmek,ikimizin ortak yanlarını bulabilmek gerçekten çok keyifliydi.


Tolga abi;
Ortadünya…
Yeşil ahşap bir masa,şirin sandalyeler,kahve ve beğendiğim yeşil bardak.Karşımda hikayesini dinlemekten keyif aldığım sen…İnsan hayata sıkıca bağlanmayı öğrenir seni tanıdığında.Seni tanımak güzel şeyler kattı bana.
Mesela,içtiğim koca bir bardak portakal suyunun vitaminini kattı yüreğime içten sözlerin...
Paylaşacak çok şey var aslında güne dair.Sadece minik bir teşekkür yazısıydı bu,kabul ederseniz:)…
Dilerim yine en kısa zamanda,bu sefer üç kişilik sohbetlerimizle tatlanır güzel zamanımız.
Teşekkür ederim,
Her şey için…

20 yorum:

Arzu Sarıyer dedi ki...

Ne kadar güzel genç bakışlar.İçimi ısıttınız genç dostlarım,sevgiler size.

gülsen VAROL dedi ki...

Bir an garipsedim, bir ZARİF ORKİDE OLAN evlatcığın "ablacık" oluşunu!!
Ne kadar zarifsiniz.. Ve sen güzel Ezgim, ne güzel bir hüzün akıyor gülüşünden!
Aranızda olup, kederlerinizi bir sünger gibi çekebilmeyi çok isterdim..

ezgilimelodi dedi ki...

Gökçe7;Çok teşekkürler.Bizden de sevgiler size...
Hasret senfonileri;Ben de çok isterdim.Hatta geleceğinizi duyduğumda çok sevinmiştim,ama olmadı...Belki olur bir gün...

nihansu dedi ki...

Sevgili Ezgi,
Ne güzel ne hoş yazmışsın, Ankara'yı ağlattığımız ilk günü ve sonrasını. Nasıl heyecanla nasıl keyifle okudum. Birisinin hele de senin gibi özel birisinin benden böyle bahsetmesi ve üstüne üstlük "ablacık" demesi nasıl hoş biliyor musun? İyi ki sanal değilsin artık, hep gerçek kal, gerçek ol. Seni tanıdığım için, keyifli saatler için ben de bir kez daha teşekkür ediyorum.
Ve çok enteresan, kaç yıllık arkadaşımı da bu sayfada okumak da çok garip. Orta Dünya Tolga ile saatlerce sohbet ettiğimiz çok hoş bir mekan ve fotoğrafınıza bakınca keşke ben de yanınızda olabilseydim dedim. Bir dahaki sefere umarım.
Sen gerçekten çok tatlısın Ezgi!!!

ezgilimelodi dedi ki...

Nihansu;Seni anlatmak...Bunu sana özel paylaşacağım:)Dediğim gibi şimdiki sadece minik bir teşekkürdü.Sen çok özelsin,ablam diyecek kadar özel...
İyi ki tanımışım seni.Devamını ısrarla istiyor ve bekliyorum...

gül dedi ki...

Gülen güzel yüzler gözler ve ne güzel bir Ezgili anlatımı.. :)
Valla benimde canım çekti..
bende beklerim sizleri..
Samsun'da bir eviniz var :))
sevgi ile kucaklıyorum sizi..

MAVİANNE dedi ki...

harika olmuş
sanal dostluklar ete kemiğe bürününce tadından yenmiyor
öpücükler size

ezgilimelodi dedi ki...

Gül;İnşallah ya,çok isterim ben de.Düşünüyorum Samsun yolculuğunu zaten:))
Mavianne;Bence de harikaydı:)Teşekkürler...

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

Ezgicik hoşgeldin,gelir gelmez ne hoş bi karşılama:)bu güzelliğe vesile olan svg.nihansuya da teşekkür etmeden geçemiyeceğim biliyorsun son yazısında "sanal"la ilgili konuy temas etmişti.yolun İzmir e düşese beklerm:)

ezgilimelodi dedi ki...

Hikayelerdirgeriyekalan;Merhabaa:)
İzmir...İnşallah:)

Mutluanne dedi ki...

Ne kadar güzel ne içten duygular yazdıklarınız çok duygulandım okurken bile

ezgilimelodi dedi ki...

Utkunun annesi;Merhaba:)Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim.

Esin Bozdemir dedi ki...

ne güzel, önce kelimelerin ardından da güzel ruhların, kalplerin böylesi buluşmasına tanık olmak. Daim olsun dostluklarınız canım.

sevgilerimle...

ezgilimelodi dedi ki...

Esmir;Çok teşekkür ederim.
Sevgiler

acartolga dedi ki...

Ezgi;
tek boyuttan üç boyuta
soyuttan somuta
hayalden gerçeğe
teorikten pratiğe
sanaldan gerçeğe...
Ben teşekkür ederim, yüzlerce km öteden geldiğin için.
Yine gel, Orta Dünya'da makarna yiyelim.
Biz burdayız, bekleriz efendim.

ezgilimelodi dedi ki...

Acartolga;
Ben de teşekkür ederim...
Makarna yemek için bile daha kısa sürede gelmeyi düşünüyorum:)
Ne diyeyim,inşallah abicik...

oyumben dedi ki...

Sanırım benzer insanlar bi şekilde birbirini buluyor.
Hayat sürprizlerle dolu.
Yaşasın hayat!..

ezgilimelodi dedi ki...

Oyumben;Bana onlarla tanışma fırsatı verdikleri için şanslıyım...Yaşasın hayat!

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

birgün istanbuldada havayı ağlamak dileğiylee ee çaya bekliyorum;))))

ezgilimelodi dedi ki...

Dicle kıyısında masal kentim;:)))Teşekkür ederim,konu çay olunca hayır demek zor oluyor:)))