14 Haziran 2011 Salı

2,3,4,5.. derken...

Sayfamı seneler önce oluştururken,"kuzucuklar"başlığı altında yazılar yazmam gerektiğini düşündüm.Çünkü,hayat hikâyeleri,sordukları sorular,verdikleri cevaplar,özetle yaşadıkları her şey anlatılmaya değerdi.
Kime göre?
Elbette bana:)
İkinci sınıftan itibaren öğretmenleri olduğum kuzucuklara veda etme zamanı geldi...
Ve biz de geçirdiğimiz seneleri güzel hatırlayabilmek için bugün doyasıya eğlendik.
Önce kavanoz içindeki en güzel kır çiçeklerini masama koydular.Sonra yüzümü,saçlarımı sevdiler...


İçlerinden maviş gözlü olan kuzucuğum,yanıma yaklaşarak,"Sizi bu zamana kadar üzdüysem özür dilerim öğretmenim,sizi çok seviyorum"dedi...Hafta sonu gittiği şehir pazarından cici bir kolye almış,almakla kalmayıp üzerine ismimi de yazdırmış:)
Ah düşünceli çocuk!!
Sev,sevil,sevin...


Ellerinde tepsiler;içlerinde pastalar,kurabiyeler...
Yüzlerinde kocaman gülümsemeler...
Ezgi öğretmenleri de onlara pasta alırsa mutluluk kat kat artar...


İnanıyorum:
Her seferinde söylediğim gibi "Sizden iyi bir insan olmanızı istiyorum!"sözümü kendilerine rehber edinirler...
Paylaşmayı hiçbir zaman unutmazlar...
Öğretmenlerine olduğu kadar herkese dürüst davranmaya devam ederler...
Teşekkür etmeyi bilirler...
ATATÜRK'ü yürekten severler ve geçmişimizi örnek alırlar.
Güzel gülüşlerini yüzlerinden eksik etmezler...
Ezgi örttmenlerini hiç unutmazlar:)
Çünkü öğretmenleri kuzucuklarını hiç unutmayacak...

13 yorum:

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ezgi'cim ne mükemmel bir öğretmensin, elbette unutmayacaklar seni, sevgiler kocaman:)

ezgilimelodi dedi ki...

ÖZLEM;İnan onlar mükemmeller:)Başka bir sınıfın öğretmeni olsam bu kadar iyi kalabilir miyim bilmiyorum:)
Çok teşekkürler...Benden de koccaman sevgiler...

cherryblossom dedi ki...

sen ve kuzucuklarin.. yine harika bir yazi olmus ezgi.. ne kadar tatlilar, ne kadar düsüncelikler, ne kadar da sevgi dolular.. yazdiklarim, yazabildiklerim, hissettiklerimin cok azina tercüman su anda..

insaallah sözünü dinleyip iyi birer insan olacaklardir sevgili ezgi..

kocaman sevgiler :)

MAVİANNE dedi ki...

bayıldım yazına
elleri öpülesi öğretmenlerden olmak ayrıcalık
tebrikler
sevgilerrrrrrrrr

ezgilimelodi dedi ki...

CHERRYBLOSSOM;İnşallah :)Güzel sözlerin için yürekten teşekkürler...

MAVİANNE;:)Teşekkürler Mavianne.Yazımı ben de sevdim:)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok duygulandim yine,en güzeli "iyi bir insan olmalari " galiba bana göre,dürüstlükta akabinde,güzel günler hepinizin olsun,kimse üzülmesin,sevgiler kuzucuklara...

ezgilimelodi dedi ki...

BİR TERAZİ KIZI;Bizden de size sevgiler:)
Güzel dilekleriniz için de teşekkürler:)

didem dedi ki...

Ne kadar guzel dilekler bunlar. Umarim hedefine ulasirsin, kuzularin en guzel yerlere geldilerini gorursun. Sana verdikleri hediyeler paha bicilmez ne guzel de dusunurler...

nihansu dedi ki...

Bana düşer mi bilemiyorum ancak seninle gerçekten gurur duyuyorum Ezgiciğim... Yeni kuzucuklarınla yeni yazılarını bekleyeceğim ve eminim 5 A kuzucukları seni hiç unutmayacak.

ezgilimelodi dedi ki...

DİDEM;Onların büyümüş hallerini görmeyi çok isterdim.O da bir gün olur inşallah:)

NİHANSU;Ah,beni ne kadar mutlu ettin,anlatamam...Çok teşekkürler...Ben de onları unutmayacağım...

oyumben dedi ki...

Bu ülkede her şeye rağmen umutlarım var. Ezgi öğretmenler ve onların öğrencileri olduğu sürece de olacak sanırım...

ezgilimelodi dedi ki...

OYUMBEN;Benim de hâlâ umudum var...
Çok teşekkürler

ezgilimelodi dedi ki...

SUİNCİ;Elbette haberin olur,gelmeni çok isterim.Ayy uzun zaman oldu pastırma yemeyeli yaaa:)Her şey yolunda,dua et olur mu?
Öperim sevgiyle:)