7 Haziran 2011 Salı

Nikâhta Keramet Mi Var?:)



Haziran ayı içinde olduğuma hâlâ inanamasam da,okul bitmek üzere ya:)
Daha önce de bahsetmiştim;burç yorumlarında her ne kadar "Salı" günü benim uğurlu günüm olarak belirtilse de,benim için en uğurlu gün "Cuma"dır:)
Örneğin;
Cuma günü doğdum.
Cuma günü atamam oldu.
Cuma günü nikâh ve nişanım oldu.(Ne ters insanım:))
Hiç farkında değildim ama Eylül ayında olacak olan iki düğün de Cuma gününe denk geliyor.
Veeeeee
Haftaya Cuma okullar tatil:)))))
Nikâh demişken;imzayı attığım tarihten bu yana şans bize ve sevdiklerimize gülmeye başladı:
Abimin iş konusunda güzel gelişmeler yaşandı.
Kuzenimin eşi bebek bekliyor.
Yaa ben bir de sözleşmeliydim ha yani,hakkıma kavuştum ve kadromu aldım sonunda:)))
Vazoda çiçeklerim solsa da,yorgunluk bedenimi sarsa da ve hatta burada hâlâ yağmurlar yağsa da,
mutlu olmak güzel şey...
Bu aralar yazmak gelmiyor içimden,buradayım demek için yazıverdim bir şeyler.
Orada her şey yolunda mı??
Sevgiler
:)

8 yorum:

funda dedi ki...

sende 4b li sevinenelerdensin demek :)
hayırlı uğurlu olsun, sizlerdeki şanstan azıcıkta bana verin yaa :)

ezgilimelodi dedi ki...

FUNDA;Olsun senin de dilediklerin inşallah Funda:)
Sen iste,olur belki ha?:)
Valla 4 yıl bekleyip de sevinmemek olmazdı:)

didem dedi ki...

Ne guzel haberler bunlar Ezgi'cim. Insallah hep boyle gitsin. Cuma'da var bisi, sen bir piyango bileti falan al Cuma'ya!

elif dedi ki...

kadron hayırlı olsun ezgicim.
bu arada öğretmen olmak varmış yaa..bende uzuuuun bir tatil istiyorum.

özlem dedi ki...

Her şey yolunda canım, sende de yolunda olsun e mi?:))

ezgilimelodi dedi ki...

DİDEM;Şimdilik tatilin olması benim için en büyük piyango:)))

ELİF;Sağol canım,haklısın ama bizim işimiz de zor be ya:)

ÖZLEM;Yolunda çok şükür:)))

E S M İ R dedi ki...

Ne güzel haberler bular ezgicim..(gözümden kaçmış bu post!yeni fark ettim!)yaşamındaki tüm güzel gelişmelere çok sevdindim...

Bu gün de CUMA!:) sana güzel müjdeler getirsin canım...

Sevgilerimle, iyi bir haftasonu dilerim...

Sitare dedi ki...

hayırlı olsun kadron.inşallah gönlünce olur artık her şey.