9 Haziran 2011 Perşembe

Kısa...

Size hiç minik bir kuzucuk şarkı armağan etti mi?
Hiç "atem tutem ben seni,şekere gatem ben seni"dedi mi?:)
Gül gül öldünüz mü hiç?
"Çobanlıktan kazandığım paraylann 2 yyetteeeleye çeyirdek alacam saağaaa ben örtmeeeeemm"dedi mi?
Gazetedeki harflerden kestiği harfleri panolara asıp,müdürden azar işitmek pahasına "Öğretmenim bizi 6.sınıfta da okuuutt!"diyen çocuklar gördünüz mü?
Ezgi,dördüncü sezonunu tamamlıyor...
Minik kuzucuklarını büyüttü,başka öğretmenlere teslim ediyor...
Ezgi'nin içi buruk birazcık...
Kuzuları da haliyle şaşkın...


minik not:Sayfamı ziyaret eden değerli okuyucu,ziyaret sayısındaki artış ile sen de beni şaşırtıyorsun:)Ben bile bu kadar uğrayamıyorum.Beni yalnız bırakmadığın için teşekkürler...




5 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu blogta sorun var sanırım istatistiklerde anormal bir artık var. Ona bakarsam gece gündüz herkes benim blogta olmalı (:

ezgilimelodi dedi ki...

K.C.S;Güldüm yaa,cidden öyleyse kendi kendime sevindirik mi oldum ben:)))))
Gerçi bir aydan fazla bir süredir bu böyle...Bilemeyeceğim artık nedir:)))
Yok,yok bozuk değil,gece gündüz herkes senin blogta:))
Bak ben de geliyorum:)))
Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

Bir kıkırdama aldı beni şimdi (: Hala düşmedi rakamlar. Ben yine geldim senin bloga haydiii 3'e 5'e katlasın değerler (:

MAVİANNE dedi ki...

ezgi öğretmenin buruk mutluluğuna katılıyorum
kuzucuklardan ayrılmak zor oluyordur
tabi
seni seven minik kalpler
nasıl bırakılır

didem dedi ki...

Yeni gorevin nerede olacak? Ayrilik en zoru. Haberlesmeye devam edersin, kopmazsiniz.