16 Kasım 2010 Salı

Başlıksız olmalı bu başlık

Kahve,çikolata,kitap,hapşırıldıktan sonra bir kenara konan mendil,baba,abi...
Anne yok...
Anne İzmir'de.
Sıkıcı bir bayram sevgili okur.Okursan sen sıkılma olur mu?
Bugün şımarmak istiyorum.Hatta şımardım.
"Çok sevdiğim ve bir o kadar da değer verdiğim melek insana sevgiler.."diyen bir tatlı kuzucuk kutladı bayramımı,şımarttı beni çok...Okuması için babasıyla kavga etmiştim:)Cadı olmak lazım bazen...
Kuzucuk mu?
Anadolu Lisesi'ni kazandı.Öğretmen olacak inşallah...
Kuzu dedim de...
Kuzular evde kavurma olmakta şimdi değil mi?
Bu bayram dilerim ihtiyaç sahibi insanlar mutlu olurlar.Amaç sadece et yemek olmasa...
Poffffffffffff diyesim geldi.
Başlığı olmayan bir yazı da böyle olmalı...
"Ortaya karışık"
Kitap okuyorum.Ayrıntılı bilgi:tık

"Kitapyurdu"sağolsun bana birçok kitap ayıracı yollamış.Onları da kuzulara dağıttım.Bir heves bir heves...
Sırf ayıraç için kitap okuyan öğrencilerim var:)
Yeter ki okusunlar.Ama okuduklarını bana anlatırken uydurmasınlar:)
Bazen remix yapıyorlar, tüm kitaplardan kafalarına göre anlatıyorlar:)
Neyse sevgili okur...
Arada yazmak lazım böyle.
Yazmazdım da...annemi özledim be!!
Sen o zaman bırak yazdıklarımı bir kenara ,güzel bir şarkı dinle sayfamda.Gerçi sana kötü gelebilir,ama dinle benim için:)

18 yorum:

Newbahar dedi ki...

Niçün ama niçün sevgili anneciğin seni yanında götürmedi bakiiiimmm???
Ama sen İzmir'i çok seversin!

Ezgi öğretmen yetiştirdiği fidanların meyvasını topluyor nihayet:) Kuzucuğun yolu açık olsun.

Sevgiler

cherryblossom dedi ki...

hiç sıkılmadım okurken sevgili ezgi, yazılarını okumayı özlemişim..

bu vesileyle bayramını da tebrik ediyor ve hakkında hayırlara vesile olmasını diliyorum..

ve haklısın kesinlikle cadı olmak lazım bazen ;)

sevgilerimle..

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

Sevgili Ezgicik,Kurban Bayramını Kutluyor Komacannnn öpüyorum.Sevgiyle mutlu ol emi...ablacık:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bu kitabı çok merak ettim Ezgi'cim güzel mi?
İYi bayramlar ve sevgiler.
Adres değiştirdim ben de bundan sonra buralardayım:))

ezgilimelodi dedi ki...

NEWBAHAR;Annecik geldi,Ezgi mutlu:)
İzmir...
Az kaldı,sabır:)

KİRAZ ÇİÇEĞİ;Hoş geldiin:)Çok teşekkürler;yazılarımı sıkılmadan okuduğun ve özlediğin için...
Cadılık kanımda var:)

HİKAYELERİM;Öperim ben de:)

ÖZLEM;Farklı bir kitap.Felsefeyi sevmeye çalışanlardansan,mizah eklemeli anlatımıyla kitaptan hoşlanabilirsin.Sıkıcı olmadığı kesin:)
Geliyorum o zaman:)

Sazan dedi ki...

Kuzum ya, ben ne zamandır uğramıyordum ya, kendimden sebepti, bayramın kutlu olsun, ağız alışkanlığı :)

Gözüm bundan sonra üzerinde, kocaman kocaman sevgilerimle...

ezgilimelodi dedi ki...

SIRADAN BİR SAZAN;Ama ben seni özlemiştim zaten:)
"Gözüm üzerinde"demişsin ya,aklıma Buz Devri 2 geldi:)Umarım repliği hatırlarsın da espri elimde patlamaz:))
İyi bayramlar:)

CherrybLossomgirL dedi ki...

ben de annemi özledim beeeeeeee' böhüüüüüüüü

ezgilimelodi dedi ki...

CherrybLossomgirL;:)

nihansu dedi ki...

Katışıksız, içten, doğal ifadeler ile sen yine Ezgi...
Geç de olsa mutlu bayramlar,
annen geldiği için de gözün aydın. Dilerim sonraki günler şu ankilerden hep daha iyi ve güzel olur.
Öpüyorum seni Kuzucuğum(!)...

Sazan dedi ki...

Hatırladım elbet canım, ama aklım hemen 3'e gitti; hanımmm hanımm ve 'ay o senin şeyin miydi?' sahneleri :) Öperim...

ezgilimelodi dedi ki...

NİHANSU;Güzel günler çok yakında:)İyi şeyler dileyelim iyi şeyler olsun değil mi?
Seviyor seni kuzucuk...:)

SIRADAN BİR SAZAN;Ya zaten Türkçe dublaj yapıldığı için çok daha komik oluyor.Bence ikimiz bir araya gelip seyretmeliyiz.Önce eski Türk filmlerinden başlayalım:)

oz dedi ki...

Günayaydınlar Ezgi öğretmen, geçmiş geçmişte kaldı malum, ben iyisi mi senin, gelecekteki bayramlarını kutlayayım şimdiden :) Mutlu bayramlar... Unutmadan şarkı da güzeldi hani :)

ezgilimelodi dedi ki...

ADIM ADSIZ;Teşekkür edeyim ben de şimdiden:)Şarkıyı beğenmene sevindim:)

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Güzel öğretmenim bir mimin var uğrarmısın :)
Sevgilerimle

Antipatik Yazar dedi ki...

Şu kuzucuklarına olan sevgin var ya!
Öğretmenlik hisleri doğuştan sanırım.

Düşünüp; Kitap ayraçlarını öğrencilere dağıtmak...

Ya ben seni çok seviyorum.

ezgilimelodi dedi ki...

ANTİPATİK YAZAR;Teşekkür ederim:))

didem dedi ki...

Demek remix yapiyorlar kitaplar...Bu cocuklar yok mu...
Insallah annecigine kavusursun en kisa zamanda. Belki sen gidersin belki o gelir???