26 Kasım 2010 Cuma

"Dalgaları Aşmak" beni Mimmmmlemek istiyor:)



Beni mimlerine dahil eden "Dalgaları Aşmak"
Bu mim olayını birlikte yürütelim diyorum ne dersin?:)
Seni sevdiğimi söylemek istiyorum:)
Cevaplarımla değil de hislerinle beni tanıdığını ve sevdiğini düşünüyorum.Bilmem ne dersin?:))
1- En sevdiğiniz kelime: Canım.

2-Nefret ettiğiniz kelime:"Ben sana demiştim"cümlesi:))
3-Ne sizi heyecanlandırır: :))Heyecanlı bir yapım var.Yenilikler heyecanladırır diyebilirim.
4-Heyecanınızı ne öldürür: Engeller...
5-En sevdiğiniz ses: Yüreğimin iki sesli ezgisi.Elini yüreğine koyan her insan var oluşunun ne güzel bir mucize olduğunu hissedebilir.Ve belki yaşadığı için şükreder...
6-Nefret ettiğiniz ses: Okulumuzdaki zil sesi,sınıfta kalorifer borusundan çıkan ve ders yapmamı engelleyen"fışssspışsssssssisssusssss"sesi:).Ha bir de yükses sesle konuşulmasından hiç hoşlanmam:)
7-Hangi mesleği yapmak istemezsiniz : İstemem değil de hastanelerde çalışamazdım.Kan görmeye dayanamadığım için ve hastane kokusunun beni rahatsız etmesi yüzünden...
8-Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz: Superman Superman olmak lazım bazennnn:)(Ama bu doğal olmadı:))
9-Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz:İyi ki benim:)
10-Nerede yaşamak isterdiniz:Sevdiğimin yanında:)
11-En önemli kusurunuz:Çabuk sinirlenirim:)
12-Size en fazla keyif veren kötü huyunuz:İnsanın kötü bir huyu kendisine keyif verir mi?Çikolatayı çok sevmek bir kötülükse;evet ben kötüyüm!:))
13-Kahramanınız kim:O ve babam:)
14-En çok kullandığınız kötü kelime: Pokemon:)
15-Şu anki ruh haliniz:Ahh ahh...
Okul sonrası minyatür öğretmenler odasında toplandık .(Evet odamız çok küçük,paçalarımda 38,39,40 numaralı ayakkabıların izi var.Masaya sığamıyoruz:))Müdürümüz her zaman olduğu gibi yine aynı konuşmaları yaptı.Sıkıldım,sinirlendim.Öncesinde asker yemeğine gittik köy evine.Yer sofrasında şakalaştık,güldük.Mutluydum.Şimdi ise burnum tıkalı,nefes almakta zorlandığım için sinirliyim ve halsizim...Ruh halim ortaya karışık işte...
16-Hayat felsefenizi hangi slogan özetler : Mutlu olmak için mutlu etmek...
17-Mutluluk rüyanız:En sevdiğim dostumun adı Rüya:)Onun dışında mutlu olmak için rüya görmüyorum:)
18-Sizce mutsuzluğun tanımı : Sevgisizlik...
19-Nasıl ölmek isterdiniz : Yalnız ölmekten çok korkarım.Yatağımda ve huzurla...
20-Öldüğün zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini istersiniz:"Sen,razı olduğum kullardansın."
Ve bitttiiiiii:)
Müzik dinlemek istersen  tık
resim:google;görseller.

2 yorum:

didem dedi ki...

Ogretmenler odasinin kucuklugu hakikaten sikici imis ama dua et butun gun orada degilsin.Sana demistim lafini ben de pek sevmem.
Mimlenme olayi iyiymis seni biraz daha tanimis oldum. Sevgiler

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Ben de seni seviyorum ve bu güzel cevaplar için teşekkür ediyorum :)
Sevgilerimle