21 Kasım 2010 Pazar

Bi Garibim Sanki:)


Sevgili Dalgaları Aşmak,”garip alışkanlıklarımız”ile ilgili bir şeyler yazmamı istemiş.Teşekkür edip,cevaplıyorum:)


*Solumda birisi varken rahat yürüyemem,illa sağımda olmalı:)
*Kitapçıya girdiğimde ilk olarak kitapların sayfalarını koklarım,kitap kokusu manyağıyım.Bu alışkanlığım ise ilkokulda dağıtılan ünite dergilerini koklamakla başladı:)
*Alışveriş için dışarıya çıktığımda hiçbir şey almasam da çorap alırım.Ev renk renk çorap dolu.Bazılarının eşlerini bulmakta güçlük çekiyorum.
*Çayı sade içmem.Yanında mutlaka tatlı ya da tuzlu bir şeyler olmalı:)
*Dergileri ve gazeteleri sondan başa doğru okurum.Uzun paragrafları okuyamam,buna rağmen kitaplarımı nasıl bir çırpıda bitiriveriyorum bilemiyorum.
*Kafamda herhangi bir konuyu kurarsam(bilen bilir:))illa istediğim gibi olmalı,senaryoya ters düşmemeli.Manyakça bir şey olsa dahi:)
*Islak kapı koluna dokunmak…Oyoyoyyyy aklıma geldiğinde bile garip oluyorum.O an o kolu ıslatanı bir kılıç darbesiyle ortadan ikiye ayırmak geliyor içimden:)
*Jelibonları renklerine göre ayırıp yemek:)Hangi varlık benim gibi çaba gösterir bilemiyorum.
*Uyumadan önce beni rahatsız edecek hiçbir saç tokası,kolye ,küpe,yüzük üzerimde olmamalı.Ha bu arada alakasız ama yazmadan edemeyeceğim;uyandığında yastıkta saçını görüp”böceeeeeeeeeeek”diye yataktan fırlayan da benim:)Saçımın siyah olması böyle bir durum da yaratabiliyor:)
*Açık kapı olmamalı,açık kapılardan korkarım ben:)(Bir gıcırtı duydum sanki:))
*En olmadık durumlarda gülesim gelir.En feci olanı da bu bence…Zor durumda bırakabiliyor beni.
*Sinirlendiğimde kirpiklerimle uğraşırım.Bir sinir hali bu kadar mı belli edilir:)
*Evden dışarı çıkarken mesela saat 12.55 ise onun 13.00 olmasını beklerim.Seviyorum sayıları yuvarlamayı:))
Vuuuu..huuuuuuuuuu...işte ben de garibim:)
Hem de bi garibim:)
Ben de adım adsız,kiraz çiçeği,seyyah mimoza ve sakince'ye soruyorum:
Var mı sizde de garip alışkanlıklar?
resim:deviantart

15 yorum:

oz dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili Ezgi :) Dakka bir gol bir, ben de sağımda isterim :) Gerisi yakında :)

ezgilimelodi dedi ki...

ADIM ADSIZ;Yanyana yürüyemeyiz o zaman:))Gerçi öyle olsa bile ben yine sol tarafa geçerdim.İnatımdır:))

Antipatik Yazar dedi ki...

"Solumda birisi varken rahat yürüyemem,illa sağımda olmalı:)" demişsin. Hahaha :D


"Jelibonları renklerine göre ayırıp yemek:)Hangi varlık benim gibi çaba gösterir bilemiyorum." diye yazmışsın bir maddende. Bu huyuna bayıldım doğrusu :)


uyandığında yastıkta saçını görüp”böceeeeeeeeeeek”diye yataktan fırlamışsın ha? Orada olmak isterdim yüzünü görmek için :D

*Evden dışarı çıkarken mesela saat 12.55 ise onun 13.00 olmasını beklerim.Seviyorum sayıları yuvarlamayı:))
Hımm.. Obsesyon ha! ;)

Kısacası sevdim bu Mimi

:D

oz dedi ki...

O kadar emin olma! Dövüşe dövüşe yürüyeceğiz anlaşılan :)

ezgilimelodi dedi ki...

ANTİPATİK YAZAR;Ama utandım ben şimdi:))Garipliğimi fazla deşifre ettim sanırım:))

ADIM ADSIZ;:))

cherryblossom dedi ki...

"bi gicirti duydum sanki" ezgicim cok hossun ya :))

mim icin de tesekkür ederim ama, bir iki gün kendimi gözlemleyim diyorum, zira düsününce su anda sadece 2 sey geliyor aklima.. bakalim 2-3 güne neler kesfedicem :)

sevgiler..

oz dedi ki...

'mim'iniz hazırdır Ezgi öğretmen :) Aslında daha uzun olacaktı ama, kısa kessem daha iyi olur düşündüm bir an :) Günayaydınlar dilerim, saygılarımla...

ezgilimelodi dedi ki...

KİRAZ ÇİÇEĞİ;Sabırsızlıkla bekliyorum:)Hoşum dimi:)))

ADIM ADSIZ;Geliyorum:)

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

Sevgili Ezgiciğim,Öğretmenler Gününü Kutluyor Sevgiyle Öpüyorum...
ablacık:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Oooo, hemen hemen hepsi bende var Ezgi'cim.
Kitap kokusunu boşver geçen gün Remzi Kitapevi'ne gittim, kitapevini kokladım :))
Gerçekten ...
Çayı hiç boş içememem, annemden kalan alışkanlık bu bende.
Öğretmenler günün şimdiden kutlu olsun canım.
Bu ülkenin senin gibi öğretmenlere ihtiyacı var.
Sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

Islak kapı kolu tutmak bir alışkanlık mıdır? Alışkanlıksa garip sıfatı ile nitelemek doğru mudur, yeterli midir?

nihansu dedi ki...

Ezgi ya yine gülümsettin beni ekran karşısında, olmaz mı bende de garip alışkanlıklar? Ama bu ayrı bir yazı konusu olsun, o zaman "off ablacık sen de gerçekten ne kadar garipmişsin" dersin, demedi deme :))

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Kabul edip cevapladığın için çok teşekkür ederim canım.saç ve böcek olayına çok güldüm ))))bak şimdi aklıma geldi,ben de asla kapısı kapalı bir odada oturamam daralırım :))
Sevgilerimle

ezgilimelodi dedi ki...

HİKAYELERİM;Oyy teşekkür ederim:)Çok sağol...

ÖZLEM;Çok teşekkür ederim.Dilerim bir faydam dokunur...Çabam bu yönde...

ADSIZ;:)Haklısın,ama hemen açıklayayım.
Okulumuzda tebeşirle çok fazla uğraştığımız için öğretmenler sürekli ellerini yıkıyorlar.Kimi elini kurutmadığı için hemen lavabonun yanındaki öğretmenler odasının kapısından içeriye giriyor.Haliyle bu olumsuz duruma alışmaya çalışıyorum.Okuduğumda bana da alışkanlık gibi gelmedi evet,ama yazıverdim işte:)

NİHANSU;Okumak için sabırsızlanıyorum:)Yazarsın değil mi?:)

didem dedi ki...

Ben de kendimi garip sanirdim. Saka saka:) Benim merak ettigim sayilari yuvarlarken bu sefer gec kalmiyor musun? Valla hangimizde yok ki degisik huylar. Istemedigin kadar.