18 Ekim 2010 Pazartesi

Ejderhanı Nasıl Eğitirsin?:)

Özellikle karakter isimlerine güldüğüm bu animasyon filmi içinde hala çocuk ruhunu barındıranların da keyifle seyredebileceğini düşünüyorum.Bu aralar öğrencilerimi ejderha gibi hissediyorum:)
Kararlıyım,eğiteceğimmmmmm:))

EJDERHANI NASIL EĞİTİRSİN?
"Cressida Cowell'ın romanından uyarlanan film, iri yarı Vikinglerin ve vahşi ejderhaların efsanevi dünyasında geçiyor. Ejderha savaşının bir yaşam tarzı olduğu Berk adasında yaşayan bir genç, yaralı bir ejderhayla karşılaşır ve dünyası alt üst olur. İkili daha sonra iyi arkadaş olacaktır."
Hadi siz de izleyin:)))

12 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

geçen yılki öğrencilerim konusunda bende öyle hissediyordum ama bu yılkiler bildiğin melek :) çok şanslıyım,çok mutluyum iyiki meleklerim var :) filmi merak ettim bunu da izleyeyim en kısa zamanda...sevgilerle...

ezgilimelodi dedi ki...

Benimkiler de melekti;fakat büyüdükçe garipleşiyorlar:))

Newbahar dedi ki...

Ejderha Levo ve Alpiş...eğiten ben:)

Büyüdüklerinde iyi arkadaş olacaklar biliyorum.

Animasyonlu filmleri bende seviyoooommm:)

seyyahmimoza dedi ki...

yaz döneminde eşimle izlediğimiz güzel animasyonlardan biriydi.içimdeki çocuğun sesini duyamadığım zamanlarda iyi geliyor animasyonlar.hatırlattığın için teşekkürler.

ezgilimelodi dedi ki...

NEWBAHAR;Senin kuzucukların olur da kötü olur mu hiiiiiiç?Severim onları ben:)

SEYYAHMİMOZA;Merhaba:)Ne güzel seyretmiş olmanız.Keyifli değil mi?:)
Sevgiler

MAVİANNE dedi ki...

önerine teşekkürler
çocuklarla izleyeyim

Esin Bozdemir dedi ki...

Sizin gibi idealist bir Öğretmenin yanında;öğrencileriniz hem eğlenecek hem de çok iyi eğitileceklerdir bundan eminim..

Sevgilerimle...

Bayram Kombesi dedi ki...

Merhba, tanismaya geldim. Blogu izlemye aldim, guzel paylasimlarda gorusmak dilegi ile, sevgiler.

bilge dedi ki...

gülen yüzün tatlı dilinle eğitemiyeceğin ejderha kalmayacak bundan eminim sevgili ezgi sevgiler...

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Animasyon çok severim :) derhal not alındı :))

!la row güncel dedi ki...

valla bende severim animasyon u..tam benlik birşeye benziyor..bende izleyeceğim.mimlendin bu arada:)

ezgilimelodi dedi ki...

MAVİANNE;Bence de seyretmelisin:)

ESMİR;Ne güzel bir yorum!Çok teşekkür ederim...:)

BAYRAM KOMBESİ;Her zaman beklerim:)

BİLGE;Çok teşekkürler:)

DALGALARI AŞMAK;İzle hemen:)

KENDİMCE;Çok teşekkürler.Kısa zamanda yanıtlamaya çalışacağım:))