23 Ekim 2010 Cumartesi

Sıcacık Bir Hediye:)



Serinliği iyiden iyiye hissetmeye başladığımız bu günlerde üzerimizde ince katmanlar oluşturacak kıyafetler giyiyoruz..Mevsim kış ise eğer katman daha da kalınlaşıyor. Özellikle üzerimdeki montu,bereyi,atkıyı,eldivenleri,kulaklıkları ve sayamadığım nice ağırlığı çıkarırken askılığın yanındaki sandalyeye yığılıp kalıyorum:)

Bildiğin topaç oluyorum.Yani kışın okulun bulunduğu tepeden birisi parmağıyla dürtse aşağıya doğru yuvarlanmakla kalmayıp,koca bir kartopu haline dönüşebilirim.
Kardan ezgiler:)
Öğretmen arkadaşım kışın dikey pozisyondan yatay pozisyona geçince çok gülmüştüm:)O kadar dik yürüyordu ki düştüğünde dizlerini kırmadan kara uzanıverdi:)Ağırlığı tutturamadı:)
Sonbaharın benim için en önemli aksesuarı renki fular ve şallardır.Öyle ki,pazarlarda tezgahların üzerindeki güzel fularları gördüğümde dayanamayıp aldığım anlar çok olmuştur.
Kırmızı,pembe,mor,lacivert,yeşil,beyaz…
Köyde kullanırken teyzelerin”hiii,üşüttün mü,kıyamam,yazık boğazını da sarmış:)”cümlelerini duysam da kullanmaktan vazgeçmiyorum.Hoşuma da gidiyor aslında muhabbetleri.Açıklamasını yapıyorum.”Eee sana oyalı yazma verelim de bari onu sar.”diyorlar…
Okuma yazma öğrettiğim bir teyze şehre inerek benim için bir fular almış:)
Gel de sevinme!!:)
Ne garip bir orta yolu bulamıyorum.Hüznü de sevinci de zirvesinde yaşıyorum:)
Neticede mutluyum şimdilik:)
Güzel bir hafta sonu olsun herkes için…

15 yorum:

Profösör dedi ki...

Eğer bir öğretmen iseniz. Eğer Çinde ve belki de daha uzakta bir vazifeniz varsa merak etmeyin size geleceklerdir. Hem de yürekleriyle. Hz. Muhammed; "İlim çin4de de olsa alınız dememişmidir. Evet ilim için ölüme bile gidilir. Ne mutlu size ki sevinci de hüznü de bir arada yaşıyorsunuz. Her zaman mutlu olun.

ezgilimelodi dedi ki...

PROFÖSÖR;Teşekkür ederim,ne güzel bir yorum...
Siz de mutlu olun...

tedirginruhcikolatacisi dedi ki...

ezgi çok güzelmiş:)
Bu sene de şallar çok zirvede.

ezgilimelodi dedi ki...

TEDİRGİNRUHÇİKOLATACISI;:))Teyze zevkimi çözmüş:))
Evet,seçenek bu yüzden çok fazla...

Newbahar dedi ki...

Sende mi şal delisisin Ezgicik:))

Daha geçen hafta şalımın bir tanesini annecime kaptırdım:) Geride alamıyoruuummm.

Yarın pazar ya, pazara çıkıp bakıcam yine, Üstün Dökmenle randevumuzdan önce:))

Sevgiler

ezgilimelodi dedi ki...

NEWBAHAR;Yaaa orada çok güzel şallar vardır,bak heveslendim:))
Gelirim bir gün belki ne dersin??:)

cherryblossom dedi ki...

sala ben de bayilirim.. acik olsam en fazla kullanacagim aksesuardir kendisi :))

ayricaa, ben de su mutlulukta da hüzünde de zirveye tirmananlardanim :) bir yandan seviyorum bunu, o da mutlu oldugumda mutluluktan ucunca :)) ama bir yandan da cok yipraniyorum, ufacik seylere cok üzüldügüm ve hatta gözyasi döktügüm icin.. dengeli olmak mi iyi yoksa böylesi mi cözemedim.. zor bir bilmece :))

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

Ezgicik,Her zaman mutlu olmanı diliyorum.Sen her şeye layıksın...Dilediğince bir hafta olsun emi:)Sevgiyle kal

Şal'ını güle kullan:)

oz dedi ki...

Gün ay aydınlar Ezgi öğretmen, sanırım kullandığımın şablonun bir şakası olsa gerek, yazı karaktersizliği :) Şablonu değiştireceğiz artık, ne yapalım :) Açıkcası fulardan şaldan pek anlamam :) ama fotoğraf için söyleyebilceğim tek şey, nazarlar değmesin. Saygılarımla...

bilge dedi ki...

hediyenin küçüğü büyüğü olmaz ezgiciğim..düşünmesi yeter çok duygulandım ne mutlu sana okuma yazma öğretiyorsun en kutsalı bu bence sevgilerimle..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Mutlu olman önemli ama Ezgi'cim.
Hep mutlu ol, hep mutlu kal.
Sevgimle...

ezgilimelodi dedi ki...

HİKAYELERİM;Çok teşekkürler,hakkımdaki fikirlerinle mutlu olduğumu söylemek istiyorum:)

ADIMADSIZ;:))Teşekkür ederim:))Şablonun güzeldi fakat bence de değiştirmen gerek:)

BİLGE;Geçen öğretmen arkadaşım askere giden öğrencisiyle buluştu.O kadar güzel ki bize anlattığında gözlerinin içi gülüyor.Güzel bir mesleğe sahibim gerçekten...

ÖZLEM;Hepimiz mutlu olalım olur mu?:)

bir güzel çift dedi ki...

buralarda henüz şal mevsimi başlamadı.ılık güzel bir ekim ayı geldi geçiyor.senin şal merakını biliyorum ve fotoğraftan anlıyorumki şal çok yakışmış sana...maşallah...

ezgilimelodi dedi ki...

BİR GÜZEL ÇİFT;Teşekkür ederim.Evet konuşmuştuk değil mi?:)Ilık geçmesi de güzel,burası serinin bir level daha soğuğu:)

didem dedi ki...

Ne guzel yaptiklarinizin kiymetini bilen, bir sekilde tesekkur eden insanlarla berabersiniz. Sevgiler