20 Ekim 2010 Çarşamba

MİM'lerin İçinden...

Okul tahmin ettiğimden daha fazla yoruyor bu aralar...Kuzuluktan ejderhalığa geçiş yapan öğrencilerim bunda büyük rol oynamakta.
Sevgili "Kiraz çiçeği"ve "Kendimce"sayfalarındaki soruları benim de cevaplamamı istemişler.Yeni yazma fırsatı bulduğumu bildirip,tekrar teşekkür ediyorum:)
İlk soruyu cevaplayayım:
"Düşünün, hayatta istediğiniz herşeyi elde etmişsiniz.Maddi olarak durumunuz iyi.Etrafınız, sizden övgüyle bahseden insanlarla dolu. Bu durumda ne yapardınız?"
İnsanların yaşamları boyunca beklentileri bitmez.Elde ettiklerini sandıkları birçok şeyin yanında,ne kadar eksikliklerinin olduğunu fark edemezler bile…
Yazıyı yazarken dönüp abime ve babama baktım.(Annem dayımın rahatsızlığı nedeniyle İzmir'de.İyi haberler getirsin diye umutla bekliyoruz...)
Gülümsedim...Abim"kuzuu hiç bana bakma kalkamam yerimden"dedi:)Ondan bir şey isteyeceğimi düşündü sanırım:)Halbuki onların yanında olmaktan ne kadar mutlu olduğumu düşünmüştüm...
Yaşımdan,yaşamımdan,işimden,ailemden,yüzümden,benliğimden,kazandığım paradan,yaptığım ev alışverişlerinden,veli gezilerinde sırf seviyorum diye gittiğim her evde yapılan patates kızartmalarından,kuzulardan,gülümsememden,sevdiklerimden,dostlarımdan,köyden,isyan noktalarında geldiğim okul sıkıntılarından...
Aslında hayatımdan çok memnunum...
Övgü beni utandırır fakat tanıyan,tanımayan dostların içten sözleri beni gerçekten mutlu ediyor...
Bu yüzden isteyen istediğine sahip olsun;benim ise birkaç dileğim var onlar da gerçek olursa her şey çok güzel olacak:)

İkinci mim ise en fazla okunan 5 yazım ile ilgili;

5)Ben ve Geçmiş

4)Sevginin Deney Hali

3)Yanayım Yanayım

2)Anneme Tüm İçtenliğimle

1)Yalnızlığın İlacı Bir Tas Şeker

"Sevginin Deney Hali"ni okuduğunuzda benim bir canavar olduğumu lütfen düşünmeyin:)Küçüktüm,ufacıktım:)))



9 yorum:

seyyahmimoza dedi ki...

öncelikle dayınıza acil şifalar diliyorum.sonra da sizi tebrik etmek istiyorum.çünkü herkesin harcı değil hayatından memnun olmak.hele de zor şartlarda görev yapan bir öğretmenin.daha önceki görev yerim bir köydü ve yatılı okuldu.3 yıl neler yaşadım;hiç mutlu olmadım,hiç memnun kalmadım o dönem yaşadıklarımdan.şimdi düşündüğümde de mutlu olmayı beceremiyorum.acaba diyorum 'siz' gibi olabilseydim nasıl olurdu o dönemlerim.siz gibi güçlü insanların her daim mutlu olacağına dair inancım sonsuz.sevgiyle...

ezgilimelodi dedi ki...

SEYYAHMİMOZA;Çok teşekkürler...
:))Ya bazen çıldırma noktasına geliyorum:)Ama inan mutlu anlar yaratmazsam kendime çok zor geçer zaman...Beni anlarsın sen...zor,çok zor köyde öğretmenlik...Ama bu zamanları da özleyeceğim.Bu yüzden biriktiriyorum anılarda ne var ne yoksa...Daha bugün"vadesi doldu okulunnnn!!"diye çıldırmıştım ama geçti:)

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Dayicigina cok gecmis olsun,Allah iyilik versin,sen kendinle barisik bir insansin,bu yüzdende mutlusun fakat ben genede o istedigin seylerin bir an evvel hayata gecmesinide dilerim,sevgiler...

ezgilimelodi dedi ki...

BİR TERAZİ KIZI;Çok teşekkürler,biz de bir an önce iyileşmesini diliyoruz...
İnşallah olur hepimizin dilekleri...
Biraz zaman ve azıcık da sabır:)

oz dedi ki...

5) Yanayım Yanayım
4) Yalnızlığın İlacı bir Tas Şeker
3) Sevginin Deney Hali
2) Ben ve Geçmiş
1) Anneme Tüm İçtenliğimle

Kitap yazmalısın, ciddiyim...

Dayına en acilinden acil şifalar dilerim Ezgi öğretmen, en kısa zamanda güzel haberlerini alman dileğiyle, saygılarımla...

ezgilimelodi dedi ki...

ADIM ADSIZ;:))Çokkk teşekkürler,o kadar olamadım sanırım:))Ama keyif alıyorum yazmaktan,siz de tanıyın istiyorum beni,sevdiklerimi...

cherryblossom dedi ki...

sevgili ezgilimelodi, seni mim'lemekle ne kadar dogru birsey yapmisim, yazilarini okuyunca daha iyi anladim canim.. gercekten sarip sarmalayan, cok keyif veren bir anlatimin var.. cook begenrek okudum hepsini :)

bir de ayrica ne tatli cocukmussun sen öyle.. karincalara mezar yapmak hi? Allah'im bu nasil ince bir düsüncedir, ya bayildim.. yazini okudugumdan beri ufak ufak tümsekleri canladiriyorum gözümde ve gülümsüyorum :))))

ayrica adim adsiz'a katiliyorum, kitap üzerine düsünmelisin gercekten :)

sevgilerimle..

ezgilimelodi dedi ki...

KİRAZ ÇİÇEĞİ;:))Teşekkürler:)Ah çocukluk anılarım:))Devamı da var,yazarım okumaktan sıkılmazsanız:)))
Kitap...
Belki okul ve kuzucuklar ile ilgili olur:)Biriktiriyorum anıları:)
Güzel yorumun için teşekkür ederim...

cherryblossom dedi ki...

SIKILMAK ne kelime keyifle okuruz, bekleriz devamini :)

kitap konusunda da insaallah diyorum.. eminim bircok sey birikir ve sen bunlari cok güzel aktarirsin..