28 Ekim 2010 Perşembe

Ömür Dediğin...

Parmaklarım tuşların üzerinde,ekrana bakakalıyorum.
Yazacak çok şey var,fakat yazmak da istemiyorum.
Hayat devam ediyor;dayımsız...
Hep güzel şeyleri hatırlayıp gülümsüyorum...
İYİ olmalı insan!!
İyi anılmalı...
Ve ben onu hep iyi anıyorum.
Şuan bloga yazmak oldukça anlamsız benim için.
Uğramayabilirim.
İyi baksın kendine herkes.
Bu arada,dert etmesin ufak şeyleri.
İyi olsunlar sadece...
Kuzucuklarım iyiler,onlar da sus pus oldular halimi görünce...
Masama doldurmuşlar ellerindeki yiyecekleri,dayanamıyorlar bana...
Neyse...
Öyle işte...
Sevgiler...

19 yorum:

bir güzel çift dedi ki...

hayırdır ezgicim...
ekrandan hüzün yansıyor okuyana...ve haklısın iyi anılmalı insan,dayın gibi,rahmetli dayım gibi...hayatımızdan eksilenleri hatırladıkça yüreğim sızlıyor,Allah sabır versin...

ezgilimelodi dedi ki...

Dayım,dün sabah hastalığına yenik düştü.Uçak bulamadığım için yetişemedim cenazesine bugün...
Hayat bir garip...
Sağol Ayşenur.

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

Canım,başınız sağ olsun Allah sabır versin:(((

bir güzel çift dedi ki...

Canım benim Allah sabır versin...hayat işte ölüm ve yaşam arasında...Rabbim mekanını cennet etsin...

Newbahar dedi ki...

Başınız sağolsun Ezgim, Allah rahmet eylesin, kalanlara sabır ve sağlıklı ömürler nasip etsin.

oz dedi ki...

Başın sağolsun Ezgi öğretmen, Güzel Mevla c.c sabrını üzerinizden, merhametini sevgili dayının üzerinden esirgemesin, mekanı, Cennet mekanı olur inşallah... Üzgünüm... Sevgiyle ve saygılarımla...

elif dedi ki...

Başınız sağolsun ezgi,
malesef hayatın acı gerçeği, unuttuğumuz an tekrar hatırlatılan , ufak tefek şeyleri dert olmaktan çıkaran....
bir yakınını kaybetmenin acısı malesef hiçbir acıya benzemiyor , hiçbirşey bukadar acıtmıyor, denildiği gibi zamanda asla ilaç olmuyor , zaman sadece geçiyor.....
Allah rahmet eylesin,mekanı cennet , günahları af olsun....

Esin Bozdemir dedi ki...

Başınsağolsun ezgicim...Tüm sevenlerine sabırlar ve aranızdan ayrılan değerli yakınınıza da Allah'dan rahmetler diliyorum...

Mekanı cennet olsun...

sobriquet dedi ki...

başınız sağolsun canım...
ben de öğretmenimi kaybettim..
kayıplar acı...her zaman acı...

gülsen VAROL dedi ki...

Nedense bimem ben "başınsağolsun" lafına illet olurum.. Özellikle başımın sağ olmaması gerektiğine inandığım katmerli acılar içinde kıvranırken söylenirse!!
İzmir ve yöresi "allah bu acını unutturmasın" der... İlk duyduğumda şaşırmış hatta dua mı beddua mı ayırt edememiştim.. Sonra eklenen katmerli acılarda anladım ne denli doğru bir temenni olduğunu..
Sevgili güzel Ezgi'm, benim küçük öğretmenim, allah bu acını unutturmasın..

ezgilimelodi dedi ki...

Acım İzmir'de öğretmenim...Hem kalbim hem acım İzmir'de...

cherryblossom dedi ki...

cok üzüldüm sevgili ezgi.. Allah rahmet eylesin ve sizlere sabirlar versin..

ne güzel en azindan hatirladiginda gülümseyebilecegin anilar birakmis geriye.. öyle dayilar var ki yegenlerinin hayatina teget geciyorlar.. öyle ki vefatindaki aci da yegene teget geciyor..

o yüzden sonunda üzülmek de olsa kimi zaman, iyi ki aci duyabilecegin kadar kuvvetli bir bag kurmussun dayina..

tekrardan rahmet diliyorum kendisine..

seyyahmimoza dedi ki...

"Bahar biter, yaz gider ve gelir yine bir sonbahar
Ağaçlardan yaprak gider, gözlerden iki damla yaş
Ayazlara yenik düşer güneşler, seherlere çiğ düşer
Sular yanarken, kanar bahçelerdeki beyaz güller
.
.
.
Oy! Derken bir yanın, bir yanın toprağa diz çöker
İşte gelmiştir vakit ve gelmiştir vakit geldi diyen
Canan küser, can gider, biter ömür dediğin."

Böyle durumlarda ne denileceğini bilmem.Aslında bilirim de kıfayetsiz kalacağından sessiz kalmayı tercih ederim. Allah sabır versin.

!la row güncel dedi ki...

canım benm başınız saolsun,biraz klasiğin klasiği bir laf olacak ama HAYAT HALA DEVAM EDİYOR! üzülme,allah sabırlar versin sana ve herkese.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Bu aralar öyle çok ölüm haberi aldım ki ,sayfana uğradığımda çok üzüldüm.
Geride kalanların ömrü uzun olsun, Allah güç ve sabır versin Ezgi'cim.

Deliler Teknesi dedi ki...

Başınız sağolsun... Allah'tan rahmet diliyorum sevgili dayınıza... Hayat denen yolculukta bu da var maalesef...

bilge dedi ki...

Sevgili ezgi sabırlar diliyorum..nur içinde yatsın...

Sedencik dedi ki...

sevgili Ezgi başın sağolsun...
nur içinde yatsın dayın ...
sizlerede Allah sabır versin...
sevgiyle...

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Sevgili ezgilimelodim,
sabırlar diliyorum sana.Son üç aydır o kadar ölümle içiçe oldum ki :(

Bir ödülün var canım.Uğrarsan sevinirim.