6 Aralık 2010 Pazartesi

Ferdi'den:))

Bilgisayar odasındaki bilgisayarlar çalışmadığı için,bilişim ve teknoloji derslerini öğretmenler odasında işliyorum:)Evet,orada bulunan tek bilgisayarla anlatmak istediğim birçok bilgiyi aktarıyor,eğer zaman artarsa onlara da bilgisayara yazı yazmaları için izin veriyorum...
Teknolojiyi geriden takip ettiğimiz okulda,üç yaşındaki çocuk kadar bilgi seviyesine ulaşamayan masum kuzucuklarla birlikte bilişiyoruz;hem de ne bilişme!!
Derslerden birinde "google"arama motorundan istediğimiz her türlü bilgiye ulaşabileceğimizden bahsediyorum ve çobanın oğlu Ferdi dikkatle beni dinliyor.
Bu gün Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersinde konuşurken konu Cennet kavramına geliyor.Masum sorularını birbirlerini dinlemeden soruyorlar:
"Örtmenim orada bilgisayar oynayacak mıyız?"
"Orada kıyafetlerimiz ne olacak?"
"Öğretmenim orası nasıl bir yer?"
Tamam,beni çok seviyorlar,fakat oraya gidiş,geliş yapabileceğimi düşünecek kadar sorularını abartmaları karşısında gülmeden duramıyorum.
Ve asıl soru Ferdi'den geliyor:
"Öğretmenim ya,ben şimdi google,görsellerden "Cennet"yazsam resimlerini görebilir miyim?"
:))))
Gel de dersi bırakma:))
Hala bana ciddi ciddi bakarak sorması aklıma geliyor,gülüyorum:))

15 yorum:

Işıl dedi ki...

hep soyluyorum iş var senin bu kuzularda

Newbahar dedi ki...

Bu Ferdi'yi seviyorum ben yaa!

Onlar bazılarına göre şanslılar, bazılarına göre şanssızlar. Ne garip bir kısır döngü.

insibag dedi ki...

Senin bu kuzulara bayılıyorum ben yaa çok şirinler tıpkı öğretmenleri gibi...

Deliler Teknesi dedi ki...

Ferdi'nin sorusu üzerine ben de merak ettim ve baktım google görsele... Maşallah ne de çok cennet görseli varmış meğer..:)) Selam ve sevgiler.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Çok şeker :))

ezgilimelodi dedi ki...

IŞIL;:))Bugün de öğrencim,"öğretmenim hani atlar pahalı ya,bizim mesleğimiz onların nallarını çakmak olsa çok para kazanır mıyız?":))dedi.

NEWBAHAR;Ben bu döngüde oldukça yıpranıyorum...

DELİLER TEKNESİ;Ya bin yıl düşünsem aklıma gelmez resimlerine bakmak:))Çocuk işte,aklı bambaşka:))

DALGALARI AŞMAK;Öyledir:))

ezgilimelodi dedi ki...

İNSİBAG;Seni burada görmek çok çok çoook güzel.Özletme olur mu??

didem dedi ki...

Muhtesem! Ne kadar masumlar, canim...Guler misin aglar misin?

nihansu dedi ki...

İnanmazsın girip "cennet" yazıp baktım görsellerde :)))
Bayıldım yine kuzucuklara.

ezgilimelodi dedi ki...

DİDEM;:))Hem de çok masumlar...

NİHANSU;Yaa eve geldim,ben de baktım şaka gibi:)))Aklımıza hiç gelmeyen şeyler geliyor akıllarına...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ah canım, kıyamam onlara ben.
Ne güzel öğretmensin sen Ezgi'cim.
Sevgiyle kal...

Sazan dedi ki...

Bayılıyorum bu bakış açılarına... Biz bu kadar zeki miydik yahu?

Sevgiler...

ezgilimelodi dedi ki...

ÖZLEM;Güzel yorumların her zaman beni mutlu ediyor...

SIRADAN BİR SAZAN;Bilemiyorum:))Çocukken daha zekiydik belki de:)

Sitare dedi ki...

güzel insan güzel öğretmen,yazdıklarını ve seni çok sevdim.takipe aldım seni.kızımın adaşı ,eşimin meslektaşı:)

ezgilimelodi dedi ki...

SİTARE:Sevindirik olduuuum:)))