20 Aralık 2010 Pazartesi

Minik Bir Yazı

İngilizce dersinde yiyecek,içecek ve sebzeleri öğreniyoruz.Kuzucuğun gözü 'hamburger'resmine takılıyor.Ve soruyor:
"Örtmenim siz hiç hamburger yediniz mi?"
"Evet,sen?"
"Annemle,şehre indiğimizde markete koştum.Sepetimi aldım başladım alışverişe.Gözüm üzerinde 'Hamburger'yazan poşete takıldı,annemin gözlerine bakıp hemen attım sepete.Eve geldiğimde içi boştu.Aldığım yalnızca ekmeğiymiş,üzüldüm..."
Amaaaaan,diyerek başladım konuşmaya.Ekmek arası köfte be kuzucuk,ekmek arası köfte!!
"Aaa örtmenim patatesi unutmaaaaa!!"
dedi birisi,güldüm...


Konu,kahraman,yer,olay,zaman...
Hepsini yazabilirsiniz;hep aynı...
Peki anafikir?
Hadi doldurun tüm boşlukları...............................................................................

11 yorum:

Newbahar dedi ki...

He ya, ekmek arası köfte altı üstü.

Hem bizim köftemiz daha besleyici daha lezzetli.

Yinede kuzucuk bir gün yer elbet merak ettiği lezzeti.

bir güzel çift dedi ki...

senin bu kuzucuklar alem ha:)

nihansu dedi ki...

Kesinlikle ekmek arası köfte :))
Boşukları doldurmak, bak işte bu çok zor, hele de senin kuzucuklarının yanında.

didem dedi ki...

Patatesini de unutmuyorlar yalniz:))) Senin kucuklerin hikayelerine bayiliyorum.

Sedencik dedi ki...

bir hamburger kaç farklı gelir grubunu,yaşam standartını tanımlar...
hamburgerden başka yemek bilmeyen adım adım obezite alt yapısı hazırlayanlar...
*
aşırı kollamacı titiz annelerin yasakları yüzünden bırak hamburgerin tadını bilmeyi dükkandan içeri girmeden büyüyenler...
*
senin kuzucukların bir kısmı gibi olanaksızlıklar yüzünden yiyemeyenler...
devam edeyim mi daha :)
sonuç
elbette yaşasın vegateryenlik...
sevgiyle...

ezgilimelodi dedi ki...

NEWBAHAR;Ezgi bir şeyler düşünüyor zaten:))

BİR GÜZEL ÇİFT;He yaa:))

NİHANSU;Her türlü dolabilir,doldurulabilir...Ama dediğin gibi onların yanında daha zor...

DİDEM;:))Bir de yaşasan:))Çook komikler çoook!

SEDENCİK;Ama ama ama,mangal da güzel şey be Sedencik:)Hayvanları çoooooook sevmeme rağmen eti de çoook seviyorum:)
Bu arada harika açıklamalar yapmışsın,teşekkürler

MAVİANNE dedi ki...

komik çocuklara selam olsun
bizleri de güldürüyorlar sayende
sevgiler

bilge dedi ki...

televizyonların reklamında çarşaf çarşaf yayınlanıyor..
canı çekmeyen çocuk düşünemiyorum..
çocuklarda obezite artıyor...
olanaklar elvermediği için alamıyanlar..
çocuğuma hamburger yedirdim diyen bilinçsiz anneler..
yaz yaz bitmez sevgili ezgiciğim..

Dalgaları Aşmak dedi ki...

anafikir kuzucukların harika )))

ezgilimelodi dedi ki...

BİLGE;Çok haklısın,boşlukları istediğimiz gibi doldurabiliyoruz...

DALGALARI AŞMAK;:))Öyledirler,örtmenlerinin kuzularıııııııııı:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben bu çocukları okurken bazen ağlamak istiyorum.
Bİr yanda şehirde yaşayanlar, oralarda ise hayatı tanımaya çalışanlar, nasıl bir ülke burası değil mi?
Kıyamam onlara ben...
Sevgiyle kal Ezgi'cim...