19 Aralık 2010 Pazar

James Blunt Şarkılarıyla Bir Pazar Günü

Müzik,kitap,film...En sevdiğim üçlü...
Yanına tat katmak için birkaç çikolata parçası,annenin en tatlı yanağına konan bir öpücük ve sabah kahvaltısı...
***
Bugün kendim için en çok müzik dinlemeyi ve birbirinden güzel üç film seyretmeyi seçtim.
James Blunt,dinlemeyi seviyorum."Good bye my lover",""you are beatiful" şarkılarını dinleyenler bileceklerdir...
Ben ise bugün en çok "tears and rain"dinledim.Dinlemekle kalmayıp yüksek sesle söyledim:)
"Far,far away,find comfort in pain"
Şarkının bir yerinde Dorian Gray ismi geçiyordu.Aklıma geldi.Dorian Gray'in 
Portresi'ni okuyan ya da 
seyreden var mı?
Enteresan bir film,sıkıcı bir kitaptı...
İçimizdeki kötülüğün yüzümüze yansıdığında ne
feci bir hal aldığının kanıtı niteliğindeydi...
Neyse,öyle işte...
Yine dinlemeli,istersen sen de dinle...





2 yorum:

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Dorian Gray'in Portresi^ni genç kızken okumuştum.Filmini izlemedim.hatırlattığın iyi oldu tekrar okuyayım :))

Güzel pazarlar diliyorum.Sevgilerimle

didem dedi ki...

O ucluyu ben de seviyorum. Aksamlari cocuklar yatinca derhal filme oturuyoruz. Hem gunun stresi gidiyor hem kafa dagitiyor insan.
En kotusu abur cuburu:))
Dorian Gray'i okumadim.