13 Şubat 2011 Pazar

Benzer Aksilikler:)

Bugün yanlış bir numarayı aradığımda aklıma geldi:
Neden yanlış aranan numaralar hiç meşgul çalmaz?:)
Hiç unutmam bir keresinde ünlü bir sanatçının menejerini aramıştım:)
Şansa bak!!:)))
                                *Ellerimiz unlu,yağlı,ya da kirli olduğunda burnumuz kaşınır.


                      *Yalan söyleyerek sıyrılmaya çalıştığımız işler gerçeğe dönüşür.


                              *Elimizden düşen bozuk para hiç olmadık yerlere yuvarlanır.


                       *Sinemaya en son gelen orta sıralara oturur.(İşkencenin böylesi:))


*Sessiz bir toplulukta telefonu çalan insanın telefon sesi tüm salonu kaplayacak derecede gürültülüdür.


*Hakkında yorum yaptığımız kişi olmadık anda içeri giriverir,ve oluşan sessizlikle her şey daha çok belli olur:)


                *O an hiç karşılaşmak istemediğin kişi bir yerlerden karşına çıkar.


                            *Sevdiğin ayakkabının bir tek sana ait olan numarası yoktur.


                        *Üzeri yağlı bir yiyecek,ya da dondurma halıya hep yüz üstü düşer.


*Sıraya girdiğin bir kuyruktan diğerine geçtiğinde bıraktığın kuyruktakiler daha hızlı ilerler.(market ve banka kuyrukları)


*Önemli bir yazı yazarken kaydetmediğin için ve o an ne gariptir ki elektrikler gittiği için silinir.Sinir katsayın tavan yapar...


*Düşenin ilk tepkisi arkaya bakmaktır.Ama unutmamalı ki apartman merdiveninde bile olsan o an düştüğünü gören birileri çıkacaktır.




Karikatürler:google(görseller)

26 yorum:

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

bunada murphys kuralları denir:)))

sedef kalem dedi ki...

Yaaa :( hayat gerçekten böyle ama. Neyse ki bunları farkedebilecek kadar ( ve daha fazla) farkındalığımız var şükürler olsun ! dimi hocam :)

ezgilimelodi dedi ki...

DİCLE KIYISINDA MASAL KENTİM;:))Biraz güncelleştirdim sanki:))Murphy'nin evlilik yasası da vardı değil mi?:)

SEDEF KALEM;Aksilikler fazla ise uzak durmak gerek derim ben:))Yaşadım biliyorum:))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ne güzel yazmissin canim yaa,hepsi dogru,hepte öyle oluyor,karikatürlere bayildimm,cok hosuma gitti,emegine saglik,güzel bir pazar aksami diliyorum sana Ezgicim,sevgiler...

ezgilimelodi dedi ki...

BİR TERAZİ KIZI;:))Teşekkürler...İyi pazarlar...

acartolga dedi ki...

Müzik çok güzel, tam "benlik..."
Yanlış numara aradığında meşgul çalarsa yanlış aradığını bilemezsin ki... Bu yüzden yanlış aranan numara meşgul değildir.
Söylemek istediğini güzel örneklerle ve çizimlerle somutlaştırmışsın, epey emek vermişsin ve sonuçta keyifle okunan bir yazı sunmuşsun bize, sağol...
Psikolojik bir konu, konuya ilişkin yorum yazmasam daha iyi.
Neden hep öyle olur bilmiyorum, insanoğlunun kaderi böyledir belki de.
Kader de üzerinde tartışılacak bir kavram; tamam, sustum.

ezgilimelodi dedi ki...

ACARTOLGA;:))Tartışmıştık zaten çokça:)Sevdiğine sevindim...

Işıl dedi ki...

çok seker bı yazı olmus

ezgilimelodi dedi ki...

IŞIL;Teşekkürler Işıl...

bir güzel çift dedi ki...

görseller çok tatlı yaa,yine gülümsettin beni :) yazını okurken aklıma Feridun Düzağaç'ın Tesadüfler adlı şarkısı geldi:))) ;

Ne zaman arabamı yıkatsam mutlaka yağmur yağar
Yağmurda yürüsem su sıçratır üstüme pis arabalar
En uzun yanan yeşil ben geçecekken sararır
sol girsem sol tıkalı, terk ettiğim şerit boşalır
Doğru zaman, doğru yer hikayesi
nerde yazılır bu kara bahtın reçetesi

Ne zaman falıma bakılsa falcıları bir keder alır
Dilek tutmak istesem yıldızlarım çakılı kalır
Gecenin bir yarısı son sigarama dökülür çayım
Telefonum çalar ses gelmez: hep mi yanlış numarayım

Ne kumarlar kaybettim aşk için bile bile
Şeytanın bacağı demirden, gelmiyor dize

Ah, bu kör talihim nerde olsam bulur beni sobeler
Ben mutluluktan bir parça şefkat dilenirken
Hiç sevmiyor beni tesadüfler...
Anladım ki kral tesadüfler.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

İkinci dönem ders yılında başarılar.
Hepsi çok güzeldi, gülerek gezindim, ne çok ihtiyacım varmış!!!
Sevgiler canım

ezgilimelodi dedi ki...

BİR GÜZEL ÇİFT;Kuzuuuuuuuuuu,geldin demek:))Hoş geldin,mutlu ettin...
Sen yokken sayfalarında gezindim;özlettin...
Ve bu güzel şarkıyı paylaştığın için çok teşekkürler,çok severim:))

YAŞAMIN KIYISINDA;Çok teşekkürler:)Gülümsettiğime sevindim:)Karikatürler komik ama cidden:))

seyyahmimoza dedi ki...

hoş bir yazı olmuş sevgili ezgi.tebessümlerle ve "evet ya tam da böyle"lerle okudum.çok keyif aldım ama bir önceki yazın beni bambaşka sarmaladı.sen acartolga'ya sormuşsun ama iznin olursa ben de geçmişimdeki çizgilerimden bahsetmek istiyorum.sana sormadan yazmak içime sinmedi.
sevgiyle...

ezgilimelodi dedi ki...

SEYYAH MİMOZA;Çok sevinirim gerçekten:))Çok isterim senin çizgilerini okumayı...
Sabırsızlıkla bekliyorum:)
Sevgiler...

Deliler Teknesi dedi ki...

Hepsi çok güzel, çok gerçekçi... Resimler de tebessüm makinesi gibiler sanki... Yeni dönemde başarılar diliyorum... Selam ve sevgiler.

Adsız dedi ki...

mutlu kandiller:)

ezgilimelodi dedi ki...

DELİLER TEKNESİ;Teşekkür ederim.Hepimiz için güzel bir yarı yıl olsun:))

PLUIE;Mutlu kandiller:)

Adsız dedi ki...

bu arada profil resmini bloğumda bir konuma kullandım :)
haberin olsun:)

ezgilimelodi dedi ki...

PLUİE;:))Yaşasın mutluluk:))

Sitare dedi ki...

çok güzeller yaaa bayıldımm.müzik hele içime içime işliyor bak şu an.

nasılsın??

okullar açıldı tekrar.ve döngü yine başladı.Allah yardımcın olsun.teftişlerin güzel geçsin:)öptümmm

ezgilimelodi dedi ki...

SİTARE;:)Teşekkürler,iyiyim...
Okullar açıldı da yollar bizi zorluyor:(
Hmm,teftiş de vardı değil mi?:)))
Sevgiler

Sedencik dedi ki...

yaşasın murphy :)
hepsi doğru...
hakikaten elimizden düşürdüğümüz en olmadık yere düşer...
ki beni en etkilemeyeni budur...
kediler sağolsun :))
onlar oyun olsun diye saniyede çıkarırlar benimde işime gelir...
murphynin en bayıldığım kuralı
''bir şeyi yapmasanda oluyorsa yapma'' :))
karikatürlerle beraber çok güzel olmuş Ezgicim eline sağlık...
sevgiyle...

cherryblossom dedi ki...

sevgili ezgim, gülümsettin beni :) bu listeye ekleyebilecegim onca sey var da sadece birini paylasayim su an ;)

trene vakitlice gidersin gec kalir.. bir-iki dakika gec kalirsin vaktinde gelmis olur.. neredeyse her zaman ;)

sevgiler canim :)

Meyra dedi ki...

ne keyifli post olmuş çok beğendim:))

ezgilimelodi dedi ki...

SEDENCİK;Haklısın:))Yapmasak da oluveren bazı şeyler var:))

CHERRYBLOSSOM;Evet ya;ama ben hep erken giderim yine kaçırırım:))

MEYRA;Teşekkürler:))

didem dedi ki...

Valla dogru Ezgi'cim. Hepsini gulerek okudum. Favorim "hep elimiz yagli iken burnumuz kasinir" idi:))
Yada telefon calar o vaziyette iken hep.