22 Şubat 2011 Salı

Nöbet Geçirdim Ben Dün:)



Okulu anlatınca sevimli geliyor yazdıklarım değil mi?
Yok,aslında öyle değil:)
O derece sevgi pıtırcığı değilim:)
Günlerden Pazartesi
Bahçe Nöbetçisi:Ezgi Öğretmen..
İlk teneffüste gayet kendinden emin bir şekilde çocuklarla ilgilenir.Gülücükler dağıtır,çocuklar sever öğretmenlerinin gamzelerini.Bir tatlı huzur almaya gelmiştir küçük yüreklerden..
İkinci teneffüs:Bahçedeki karlarla kar topu oynayan çocuklar görür,ses çıkarmaz.Hatta kardan adamın başını yapmaya çalışır,ikinci sınıf öğrencileri"ters kafa yaptın be ürtmenim!"diyerek öğretmeni bir güzel bozarlar..
Üçüncü teneffüs:Soğuktan burnu kızaran öğretmen,birbirini kara yatırıp boğmaya çalışan çocuklar görüp ayırmaya çalışır,arada kafasına kar topu yer "ehe öhö hebele höbölöö"diye bozuntuya vermeden gülmeye çalışır.Zıvanadan çıkan çocuklar gördükleri her yere kar topu atarlar.Sınıf tahtasından kar topları süzüm süzüm süzülerek aşağı iner,öğretmenin ayağı kayar...
Ve işte o an!!
Öğretmenin çığlıkları ile tüm kare donar...
"Kar topunu yasaklıyorum.Bu da böyle biline!!!"
:)))
resimdeki geçmiş ile ilgili ufak bir anı:Okul sonrası eve gidip montumu çıkardım ve herkes gülmeye başladı.Eve önlükle gitmişim:))))

11 yorum:

Sazan dedi ki...

Örtmeniimmm;

Bu sene İstanbul'a, ah ben oralarda olsam, ayaklandırırdım çocukları :)

Onların gözlerinden, senin yanaklarından öpüyorum.

Önlük mü? Çok yakışıyor sana örtmenim...

:)

ezgilimelodi dedi ki...

SAZAN;Başıma kar yemekten saç baş dağılmıştı o gün:))
Önlüksüz çıkmayayım o zaman:)))

dicle kıyısında masal kentim dedi ki...

bende koşmalarını yasakladım:((( düşüorlarr bizimkilerrr kıyamamm benn onlaraa

ezgilimelodi dedi ki...

DİCLE;Normalde enerjilerini bir şekilde boşaltmaları gerekiyor,fakat oyun tehlikeli olunca mecburen yasaklayabiliyorsun..

elif dedi ki...

biz bu sene böyle kar görebilecekmiyiz acaba....

Unknown dedi ki...

Öğretmenlerin kabusu mudur acaba bu nöbet olayı ne dersin Ezgiii?
Benim eşim pek hoş bahsetmez bu nöbetlerden de..
Karla iç içe olmanız ne şans kara hasret kalan biz İstanbuldakilere göre ...

acartolga dedi ki...

Kar topunu yasaklamak mı? Hem de çocuklara... Ezgi!!!

cherryblossom dedi ki...

gecirmek degil resmen atlatmak olmus seninki ezgii :)))

ezgilimelodi dedi ki...

ELİF;E artık seneye kaldı kar:))

SEVGİ;Buradan ben bol bol kar göndereyim oralara:))
Evet,nöbeti sevmiyoruuuuuuum:)

ACARTOLGA;İyi yaptım:))Karlar da eriyor zaten:)

CHERRYBLOSSOM;Pazartesi günü yine varrrrrr,okulun ilk günü çekilecek gibi değil.Enerjilerini sadece o gün boşaltıyorlar:))

didem dedi ki...

Onluk demek bir parcan oldu Ezgi. Haklisin ogretmenlikte dengeyi saglamak zor. Ne cok yumusak olucan ne cok sert. Sen yasakladiysan vardir bir sebebi.

Unknown dedi ki...

Çok güzel gülerek okudum çok yaşayın