25 Şubat 2011 Cuma

Hissetmek...




Toprağın sıcaklığında yanmak,
Kıvrımlarında saklanmak güzeldir...
Yorganına göre uzatamadığın ayaklarının,
Üşümesi güzeldir
Korktuğunda dizlerini karnına çekebilmek,
Hatta sendelemek,
Güzeldir...
Sinirle vurduğun çakıl taşını en uzağa atabilmek,
Sevincini dans ederek göstermek,
Zıplamak güzeldir...
Dengesiz hayatı on parmakla dengelemek,
Ve hatta adımlamak güzeldir...
Canın mı acıyor?
Hissetmek de güzeldir...

Ufak bir diz iltihabı diye düşünülen,kanserli hücrenin dağılması sonucu bir bacağından olan arkadaşımın güzel yeğeni,güzel gülüşüyle bana en güzel dersi verdi...
Attığınız adımlar mutlu etsin,
Siz hep mutluluğa adımlayın...
Mutlu ve "sağlıklı" bir ömür diliyorum...
Hepiniz için
Yürekten...

Müzik mi??
Bilmem..dinlemek istedim...




11 yorum:

pluie dedi ki...

Ezgilimelodi ben bloğumu değiştirdim profilime tıklayıp ulaşabilirsin istersen. Yine senin profil resmini kullandım sanırım el koydum gizliden :D

Eklediğin muzikler çok hoş. Bir gün vakit ayırıp nasıl yapıldığını öğrenip hoşuma giden parçaları bende paylaşacağım.

güzel bir hafta sonu dilerim

mutlu kal:)

ezgilimelodi dedi ki...

PLUIE;Tamam,gelip sana detaylı bir şekilde anlatırım...
Teşekkürler,
Sevgiler...

seyyahmimoza dedi ki...

sevgili ezgi;şükredecek ne çok şeye sahibiz aslında değil mi?
mesela;seviyorum yağmurda ıslanmayı,güneşte tembellik etmeyi ya da kahvenin yanında yediğim çikolatayı.ağlamayı da seviyorum gülmek kadar bazen minnet duyuyorum kızdığım ve bağırdığım için.ve seni de seviyorum yazılarını da; hissetmeyi hissettirdiği için.
ve şu an yüreğime dokunan ne zamandır dinlemediğim suavi'nin şarkısını hatırlattığın için...

ezgilimelodi dedi ki...

SEYYAHMİMOZA;Ben de senin sıcaklığını seviyorum...
Birkaç kelime bile bizi mutlu etmeye yeterken,hüznü uzak tutmak lazım yürekten...
Sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ezgi'cimçok samimisin bu yüzdenseviyorum seni ve yazılarını

ezgilimelodi dedi ki...

ÖZLEM;Teşekkür ederim,bunu gerçekten yansıtabilmişsem ne hoş...
Sevgiler...

bilge dedi ki...

ŞÜKRETMEK ALDIĞIMIZ NEFESE BİLE..
EZGİCİĞİM SEVGİLİ ÖĞRETMENİM ÇOK ANLAMLIYDI PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER CANIM..

ezgilimelodi dedi ki...

BİLGE;Ben de teşekkür ederim yorumun için...
Sevgiler...

Sevil Şahin dedi ki...

Muzik çok güzel ...
Arkadaşınızın yeğeni için çok üzüldüm .
Rabbim yardım etsin..

ezgilimelodi dedi ki...

SEVİL;Teşekkürler Sevil,hoş geldin sayfama...

didem dedi ki...

Her durumda gulumseyebilmek ne kadar guzel degil mi? Herseye katlanma gucu veriyor. Cok uzuldum arkadasinin yegenine...Allah yardim etsin