18 Mayıs 2010 Salı

Gitmeli...



Ayvalık'ta narların altında gülümsemeli yine objektife...
Sevmeli kuşu,böceği.Güneş batırmaya inmeli sahile...

İzmir...
İzmir'e gitmeli...
Sevdiklerimize ellerimizde güneş toplayıp götürmeli...

Foça'ya uğramadan olmaz.
Yolda inip mis kokan gözlemelerden yemeli...
Tatilin huzurunu yaşamalı maviyle...

Sabahın köründe kalkabilmeli,okul varmış gibi tüm tatil fertlerini uyandırmalı inadına...
Denize karşı yapabilmeli en nefis kahvaltıları...

Gümüldür...
Sıcacık kumlarına ayak basmalı...
Yürümeli kumsalda,her dalgada okşamalı deniz ayaklarını...
Çoluk çocuk doluşup çökertmeli güzelim hamağı...

Çandarlı'da boncuk gözlü teyzeyi ziyaret etmeli...
Yokuştan sahile inmeli...
Eniştenin bahçe süslemelerine katkı sağlamalı...

Tüm kuzenler toplanmalı Balıkesir'de...
Minik Oğuz'un maceralarını dinlemeli...
Sıkmalı o güzel yanaklarını...
Bıkmadan,usanmadan sevmeli...

Geçen yazı aratmayacak bir tatil diliyorum kendim için...
Bünyem tatil istiyorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!

14 yorum:

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

e ister tabiii:) hakkın cnmmmm...hadi bakalım zamanı geldiğinde doya doya tatilini yap emi:) öptüm cnm.sevgiyle

Newbahar dedi ki...

Ah o tatil bir gelse, ah o tatile bir kavuşsan, ah o tatili bir ...:))

tedirginruhcikolatacisi dedi ki...

Benim için son 12 gün...
Fotoğrafları görünce iyice zıvanadan çıktımmm:p
Tatiil gelsin artıkkkk:)))

ezgilimelodi dedi ki...

Hikayelerrr;Hakkım dimi:))Yorulduğumu itiraf edicemm:)))

Newbahar;Ah o tatili bi bulsam bacaklarını kırıcam kaçamayacak bir yere:)))

Tedirginimm;Son dört hafta:))))

bilge dedi ki...

gümüldüre gelince bana uğra bir kahve içelim denize karşı izmirde de beklerim ezgi uğra ablana belkide köyden geçersin ne dersin. uğra bir soluklan bende..sevgilerimle..

ezgilimelodi dedi ki...

Bilge;İnşallah ablacım görüşürüz...Çok isterim tabiki...

oyumben dedi ki...

Gidebildiğince gitmeli...

ezgilimelodi dedi ki...

Oyumben;Gitmeliyim...

Deliler Teknesi dedi ki...

İnşallah gönlünce olur o tatil... Selam ve sevgiler.

Işıl dedi ki...

geçmiş olsun dileklerinize teşekkürler

Unknown dedi ki...

Ben de istiyorum ...
İnsan için değişiklik kaçınılmaz ve rahatlatıcı...
Tatil güzel şey vesselamm.

ezgilimelodi dedi ki...

Deliler Teknesi;İnşallah:)

Işıl;Rica ederimmm:)

Sevgi;İşimi severek yapıyorum fakat hergün 20 km gidip gelmek aşırı yoruyor beni...
Artık ihtiyaç duyuyor bünyemm:)

MAVİANNE dedi ki...

gümüldür her yıl gittimğim kumsal
footğraflar süper
tatilim geldiiiiii

nihansu dedi ki...

Tatil; adı bile güzel değil ki düşünmesi!!!