23 Mayıs 2010 Pazar

Son Defa


Nasılsın nasıl gitti?
Alıştın mı sen de?
Rahat mısın artık İstanbul'da?
Evlenmişsin, nasıl oldu?
Bulabildin mi sonunda?
Hep anlattığın o meşhur huzuru
İyiyim ben
Hep aynı şeyler işte
Uyku hapları
Yalan dolan gülümsemeler
İyiyim ben
Hem sen tanırsın beni
Ne yapsam ne söylesem
O geç kalmışlık hissi
Son defa görsem seni
Kaybolsam yüzünde
Son defa yenilsem sana
Hiç anlamasan da
Son defa benim olsan
Uyansam yanında.
İnan pek yeni bir şey yok.
Biraz yaşlandım tabi
Seyrekleşti biraz saçlarım

Bir bitmeyen gece bıraktın
Ve üç nokta düşürdün
Belli etmedim ben pek, tenhalaştım
                                 (emreaydın)

6 yorum:

Newbahar dedi ki...

Sanırım herkesin hayatında geride bıraktığı telaşları var...
Üç noknaların asla tamamlanamayan cevapları, cevapsızlıkları ve aslında keşkeleri...

Emra Aydını seviyorum:))

gül dedi ki...

Herseyin farkında olmak, ama yinede istekler, umutlar, beklentiler..
bütün olmazlara karşı özlemi ne güzel dile getirmiş sözler....
Çok hoşuma gitti..
Yağmurlu bir şarkısıda var oda güzel :)
güzel bir hafta olsun ezgicimm :)
öptüm gül yanaklarından..

ezgilimelodi dedi ki...

Newbahar;Ben de seviyorum:))

Gül;Evet,çok sevdim şarkıyı.Mutlu haftalar sana da canımcım:))

oyumben dedi ki...

Tenha olmak ne hoş...

ezgilimelodi dedi ki...

Oyumben;bazen...

nihansu dedi ki...

Hangi şarkı sözü etkileyici değil ki zaten?