16 Mayıs 2010 Pazar

GÜLümsedim Sakince...



Tanıyamadım,görmedim,uzun sohbetler edemedim,yaşadığı yerden dahi bir haberim...
Ama en iyi bildiğim şey göremesem de abartısız samimiyetimin bir karşılığının oluşu...
Bu sıcaklığı sayfama yorum yazan herkesten alıyorum.Bir başka hoşuma gidiyor yazılanlar.
Olumlu,olumsuz her türlü yorumlarınız için teşekkür ediyorum.


Son olarak da,sayfasında yüzümü gülümseten,ve bu gülüşümün de aslında herkes kadar bana da yakıştığını harika bir şiirle dile getiren Sakince ye teşekkür ediyorum.Blogda aldığım ikinci şiirdir bu...Ve ilki kadar da değerlidir benim için...
.......



Gülerken yüzün
Dem çeken bir güvercinin sesini
İçin için büyüyen çimenleri
Baharda lunaparkı, bayramyerini
Ve alışkanlıklar dışında her şeyi



Gülerken yüzün
Aşıyor geçmişin acılarını
Kendini yarına değiştiriyor
Gülerken yüzün
Sanki çarmıhını kırmışsın
Senin ve ardından geleceklerin
Aylası alnına düşmüş gecenin
Oturmuş ağlıyor kendisi
Bunu öyle candan öyle yürekten
Öyle bir tutkuyla istiyorum ki
Aklımda hep öyle kalmalısın...
                         Gülten Akın
İyi ki varsın,teşekkürler:)
Mutlu pazarlar herkese...

5 yorum:

gül dedi ki...

:)
ne deyim bilmiyorum ki düğüm düğüm boğazım gözümde yaş ..
evet seninle ilgili yanılmadım sen tertemiz dolaysız sıcak kendi olabilecek kadar cesur birisin sevgili pikacuuu :)
Nete teşekkür ediyorum senin gibi güzel insanları karşıma cıkartıp hayaata tekrar tekrar baktırıp yaşattığı için:)
güzel bir haftaya başlaman dileğiyle öpüyorum gül yanaklarından :)

MAVİANNE dedi ki...

ne kadra güzel blog dostlukları
bu şiir gibi.....

Unknown dedi ki...

Ne mutlu sana ne mutlu bizlere Ezgiciğim..

oyumben dedi ki...

İyi bi şey bu.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Blog sayfalarında yazarlar sözleriyle, cümleleriyle birbirinin yüreğine dokunmayı başarıyorlar bu çok önemli bence.
Sevgiler Ezgi'ciğim.