21 Mayıs 2010 Cuma

Ertelenmiş bir şiir



Ellerin ateş ateş,can yangınlarında,
Yaşlı halinde sözcüklerin genç.
Kırışıklıklar yumağı gülücüklerin aynalarda,
Ve en insani vasfın,sessiz ağlamakların…
Zaman topraktaki muazzam bir birikim ey ihtiyar!
Boşver,büyüt düşündeki çocuğu.
Doğur kardeşlerini yıldızların,
Korkma,gecelere baskın kalp atışların.
Yalnızlığı ezbere bilsen de hoş,
Giydir gökyüzüne bulutları,
Densiz rüzgarlar açmasın yaralarını,
Bir yürek,bir umut ağacı ve binlerce fışkın,
Saatlerce göklere bakarsın alışkın,alışkın…
Hayatın dili nasır,seninse ellerin.
Ölüm rozeti,nihayetinde senin.
Zaman değirmeninde öğütülmüş aşkın,
Ununu eleyip de astığın vakittir işte…
Çekilen acıların taç olmayacak başına,
Baskın gelecek ölüm engellerine düş masalların.
Vakit erken dur daha gitme,
Odana giren güneşi memnun et daha,
Küçülme,yitme,erime,tükenme,yanma!
Sen suya düşen karsın,unutma…
Endişelenme en büyük sevgi bizim.
Öyle kent soylu türkülerimiz yok bizim.
Zaman taşımaktan yüreğimiz tok bizim.
Söyleyecek sözümüz çok bizim…
Gitme…
                                ezgilimelodi...
resim:Hayatta olmayan anneannem ve dedem...

14 yorum:

sevgi dedi ki...

Şiirde müzikte süper..
Seçtiğin tüm müzikler hoş Ezgicim.
Sevgiler

ezgilimelodi dedi ki...

Sevgi;Teşekkür ederim:)
Beğenmene sevindim...

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

gitmesin ezgicik:)

Endişelenme en büyük sevgi bizim.
Öyle kent soylu türkülerimiz yok bizim.
Zaman taşımaktan yüreğimiz tok bizim.
Söyleyecek sözümüz çok bizim…

mutlu ol emi:)

elif dedi ki...

şiir harikaymış...

gülsen VAROL dedi ki...

Diğer sayfalarda yaptığın yorumlarındaki düzgün ifadeleri ile dikkatimi çeken ezgilimelodiyi okuyorum saatlerdir..
Sayfama gelişin sebep oldu bu güzel, bu hem kendi hem kelimeleri genç insanı tanımama..
Merhaba sevgili ezgilimelodi..

ezgilimelodi dedi ki...

HASRET SENFONİLERİ;Nasıl sevindiğimi anlatamam size...
Gelişiniz onurlandırdı beni.Çok mutlu oldum.Çok,çok teşekkürler...

Elif;Şiirimi beğenmene sevindim annecik...

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

eee ta biii"hasret senfonileri" gelince,helecancan olsa gerek unuttun tabiii ablacıkı...unuttuğun için ben tşk.edeyim bari:)

ezgilimelodi dedi ki...

Hikayelerim;Ya nasıl böyle bir hata yaptım bilmiyorum.Kızmadın değil mi bana?İnan bilerek olmadı:))
Utandım şimdi ben...
Bu hatamı özür dileyerek telafi edebilir miyiiim?
Sen uzun zamandır beni tanıdığın için yaptığın yorumla da affetmiş görünüyorsun ama yine de özür dilerim ablacık:))

Işıl dedi ki...

güzelşiir...

ezgilimelodi dedi ki...

IŞIL;Teşekkürler

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok çok güzel Ezgi'ciğim.

oyumben dedi ki...

Yaşama isteğidir söylenecek sözün çokluğu. Hep olsun.

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

benim olduğu kadar tüm arkadaşkarın nezdinde çok özelsin...benim sevgi dolu yüreği sıcacık kardeşime,ablacıktan komacan öpücükler...mutlu ol

nihansu dedi ki...

Şiiri çok beğendim ama resme takıldım uzun süre...