31 Mayıs 2010 Pazartesi

Renkli tekerlek:)

Ailedeki herkes hatta kuzenler de dahil olmak üzere,hepsi bahçe için uğraştılar bu hafta sonu…
Renkli eller operasyonu adı altında ben de katkıda bulunayım istedim ve daha önce bahsettiğim tekerleği boyamak için malzemeleri hazırladım.
Önce beyaza boyandı karamsar tekerlek.Aydınlandı sanki bir anda bahçe…
Biraz mavi olmalı değil mi üzerinde?Gökyüzünü yerde hissettirmeli.
E güneşin sarısını yanına katmasak,yeşili kıskanır,güneş otları sarartır…
Ve kırmızı:)
Elim başka renge gitmiyor ki:)
Ve tekerlek hazııııııııııııııııııııır:)

Hiç bu kadar renkli olmamıştı.
Gaza gelip her tarafı boyayabilrim.
Toprak solucanlarını bile:)
Solucan demişken;ağaç dibindeki otları temizlemeye çalışırken kocaman solucanların da dışarı çıkmasına neden oldum.Onlar da keyiflerini kaçırdığım için bana kızgın olabilirler…
Son olarak dört tane meyve ağacının temizlenmesi için zorlu uğraşlar verdim ve sonunda çimenlere yığıldım.
Dedem de derdi sen bu işi beceremiyon torunn diye...
Ben bu işi beceremiyorum:)
En iyisi hep boyama yapayım:)
Yazımı bitirmeden penguenli yazımda kalemlik yaptığımızdan bahsetmiştim.
Mandal kalemliğimi de sergileyeyim:)

Şu aralar sınavlar,projeler derken kendime oyalanacak başka şeyler bulmak istiyorum.
İyi geliyor bu bana...
Herkese renkli  günler diliyorum…

18 yorum:

Newbahar dedi ki...

Bahçeli bir evim olursa birgün bende bunlardan yapıcam. Çok güzel olmuşlar.
Hatta öylesine keyif almışsın ve öylesine güzel olmuşlar ki şimdi bile boyamak canım istedi.

Tüm ailenin ellerine sağlık.

ezgilimelodi dedi ki...

Ben de geleyim mi yardıma Newbaharım ablacımmm?:)

Dalgaları Aşmak dedi ki...

bayıldım tekerleğe :)Ruhuna sağlık:)
Günlerin hep rengarenk olsun canım..

oyumben dedi ki...

Bu tekerlekleri arabaya takmak istiyorum. ehi.

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Doğrusu çok güzel olmuş, elinize, yüreğinize sağlık

MAVİANNE dedi ki...

tekerleğe bayıldım tatlım
bahçeye ayrı hava katmış
ellerine sağlık

bilge dedi ki...

Sevgili ezgi güzel fikir araba lastiklerini boyamak ayrı bir hava vermiştir bahçeye eminim kopye çekeceğim senden:)))))

tedirginruhcikolatacisi dedi ki...

Rengin aktığı herşey çok güzel, tekerlek gibi:)
sevgiler..

Neşetuana dedi ki...

bir yerden teker bulursam bunu deneyebilirim:)ne güzel olmuş.

aysegul dedi ki...

Tekerlere bayıldım ne guzel rengarrenk.

Off yaa cok sekersın :))

ezgilimelodi dedi ki...

Dalgaları Aşmak;Sana da yapayım mı bir tane:)))Tizz tekerlekkk buluna:))

Oyumben;Arabam olsa boyardım ne güzel:))

Mehmet Bilgehan Merki;Çok teşekkürler...

ezgilimelodi dedi ki...

Bilge;Aaa ne demek,tabiki kullanabilirsin:)Ben de daha ne fikirler var:))))

Mavianne;Çok teşekkürler mavi annecikkk

Tedirginim;Her yer rengarenk olsun,ohh:))

ezgilimelodi dedi ki...

Neşetuana;Ben bir tane daha arıyorum boyamak için.Bu sefer farklı renkler deneyeceğim:))

Ayşegül;Ne güzel bir yorum böyle,sevindirik oldum:))

bir güzel çift dedi ki...

heehheee ne güzel olmuş yaa...Çandarlı da ki bahçemizin güzelleşme çalışmalarına hız verdik biz de yaz geldi diye...babam harika bir seyir yeri ve şeker bi havuz yaptırıyor.bizede keyfini sürmek düşecek :) bahçe çok güzel bir olay değil mi?

ezgilimelodi dedi ki...

Kesinlikleeee birgüzelçiftim:))

hikayelerdirgeriyekalan dedi ki...

yaratıcılık ruhun,ellerin,emeğin bizlerle pyştğn gzl.gönlüne sağlık olsun ezgicik.mükemmeldi cnm:)

ezgilimelodi dedi ki...

Hikayalerim;Çok teşekkürler:))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok güzel hepsi dee, ellerine, emeğine sağlık Ezgi:)




www.hayatizlerim.com